یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

اگر می خواهی آلمانی یاد بگیری این مطلب را بخوان

عکس, اگر می خواهی آلمانی یاد بگیری این مطلب را بخوان

زبان آلمانی زیانی است که ممکن است فکر یادگیری آن باعث وحشت ما شود اما در واقعیت این گونه نیست در این پست نکته هایی را به شما می گوییم که برای یادگیری این زبان بسیار سودمند است. آلمانی زبان فوق العاده ای است که یادگیری آن بسیار سودمند است. تکنیک های یادگیری سریع تر و بهتر این زبان :

مشخص کنید
در مطالعه زبان، دانستن اینکه به چه چیزی نیاز دارید تا به اهداف خود برسید، کمک کننده خواهد بود. اهداف زبان شما بسته به اینکه چرا شما آلمانی یاد می گیرید، از سایر زبان آموزان متفاوت خواهد بود. چه شما زبان را برای کسب وکار یا سرگرمی یاد می گیرید، سعی کنید در یک زمان بر روی یک موضوع تمرکز کنید. این یک روش برای اولویت بندی مهارت هایی است که باید یاد بگیرید.

غرق شوید
بهترین راه برای غرق شدن کامل در زبان آلمانی، سفر به یک کشور آلمانی است، اما پیدا کردن دوستانی که به زبان آلمانی صحبت می کنند نیز می تواند موقعیت غرق شدن واقعی در زبان را ایجاد کند.خجالت نکشید که از مردم در محافل اجتماعی سوال کنید تا به شما کمک کنند مکالمات آلمانی داشته باشید. سعی کنید در شبکه های اجتماعی افراد آلمانی را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

کتاب بخوانید.کتاب ها بهترین راه برای یادگیری واژگان و دستور زبان جدید هستند. استفاده از آن ها روش عالی است و برای افزایش درک شما از زبان آلمانی بسیار ارزشمند هستند. از مربی زبان تان برای تهیه یک کتاب مناسب برای سطح خود مشاوره بگیرید. همچنین می تواند برای یک فرد بزرگ سال خواندن یک کتاب مصور آلمانی مخصوص کودکان سرگرم کننده باشد. این شگفت انگیز است که شما می توانید از آن ها یاد بگیرید، حتی پس از اینکه به سطح پایه رسیده اید.

یک مربی زبان آلمانی داشته باشید.ما کمک می کند سریع تر یاد بگیرید، بلکه مطمئن شوید که زبان آلمانی را به درستی یاد می گیرید. مربی زبان شما باید فردی باشد که با او احساس راحتی می کنید. در زیر برخی از ویژگی های کلیدی که باید مربی شما داشته باشد آورده شده است. مربی آلمانی شما باید …از کمک کردن به یادگیری شما هیجان زده باشد.شما را تشویق کند که بیشتر به زبان آلمانی صحبت کنید.در زمان های مشخص در دسترس باشد.شما را در جهت رسیدن به اهدافتان کمک کند.

نمایش پانتومیم بازی کنید.
اگر با چترنجات، بدون هیچ گونه منابع یا دانش محلی در یک شهر تصادفی در آلمان رها شوید، به سرعت متوجه خواهید شد که مهم ترین مهارت برای زنده ماندن شما پانتومیم بازی کردن است!شما می توانید هر زبانی را با استفاده از حرکات و اشاره بدن، یاد بگیرید. استفن کراشن متخصص پیشرو در مطالعه فراگیری زبان، استدلال می کند که درک مفهوم مهم ترین و موثرترین راه برای یادگیری هر زبانی است. زمانی که از حرکات بدن در ارتباط با کلمات استفاده می کنید، این کار را به خالص ترین شکل انجام می دهید.زمانی که با یک گوینده آلمانی مهارت های زبانی خود را تمرین می کنید و کلمه یا عبارت درست را نمی دانید، از زبان بدن استفاده کنید. به چیزها اشاره کنید و یا حرکات توصیفی انجام دهید تا کلماتی را که می خواهید یاد بگیرید، به آن ها بگویید، و به طور طبیعی سریع تر یاد خواهید گرفت.

یک ماجراجو شوید

برخی فعالیت های روزمره وجود دارند که به شدت شما را در یادگیری زبان جدید کمک می کنند. برخی از این نمونه ها آشپزی، نوشیدن قهوه، خرید خواربار و تماشای ورزش هستند. واژگان مورد نیاز برای انجام هر یک از این فعالیت ها در آلمانی نسبتا ابتدایی است. یکی از این ماجراهای زبان را انتخاب کنید تا با یک دوست ارتباط برقرار کنید و متعهد شوید که تنها به زبان آلمانی صبحت خواهید کرد. اگر هنوز در آن سطح نیستید، ۹۰ درصد از صحبت را با “جدول متقاطع” انجام دهید. این کار به شما کمک می کند تا مهارت های اساسی زبان را به شیوهای آسان و سرگرم کننده به دست آورید.

برنامه ریزی کنید.
برنامه ریزی کردن اگرچه زمان می برد اما انگیزه ایجاد می کند و شانس موفقیت شما را با سرعت بخشیدن به روند یادگیری زبان آلمانی افزایش خواهد داد.از معلم زبان خود بخواهید به شما کمک کند برنامه ای بریزید تا در زبان آلمانی حرفه ای شوید. درک فرآیند یادگیری چیزی است که مربیان انجام می دهند و یک مربی خوب می تواند به شما کمک کند که اهداف خود را به یک برنامه واقعی تبدیل کنید.به خاطر داشته باشید که روان شدن در زبان آلمانی، بسته به روش های یادگیری شما، ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت تمرین نیاز دارد و اینکه چقدر تلاش می کنید تا در این کار موفق شوید.با مربی خود بنشینید و برنامه ای درست کنید که بتوانید در عرض ۶ تا ۱۲ ماه انجام دهید. هدفی تعیین کنید که برای رسیدن به آن هیجان زده باشید.

استفاده از روش Mnemonic
روش های mnemonic فرآیند یادگیری را بسیار سرعت می بخشد. برای مثال زمانی که اسم های آلمانی یاد می گیرید، باید جنسیت آن ها را نیز یاد بگیرید. یک تصویر یا نماد برای ارتباط با هر جنس انتخاب کنید و آن را در ذهن خود مجسم کنید. به عنوان مثال، ضمیر مذکر der مانند واژه انگلیسی deer به معنای گوزن تلفظ می شود، بنابراین می توانید تمام اسم های مذکر را با شاخ گوزن تصور کنید. این ترفند کوچک برای به خاطر سپردن کلمات عالی است.

بازی های کنید
برای یاد گرفتن لغات بیشتر به شیوهای سرگرم کننده، یک بازی را پیدا کنید که دوست دارید و آن را با برخی دیگر از دوستان آلمانی انجام دهید. برای مثال می توانید بازی ۲۰ سوالی را به زبان آلمانی انجام دهید. شما می توانید با ویکی پدیا نیز بازی کنید! این بازی را به تنهایی و یا با یک دوست انجام دهید. به ویکی پدیا بروید و گزینه زبان آلمانی را انتخاب کنید، سپس از ابزار صفحه تصادفی (به نام “Zufalliger Artikel”) استفاده کنید و سعی کنید تنها با کلیک روی لینک داخل مقالات، از یک مقاله ای به مقاله دیگری بروید. هیچ ابزار ترجمه مجاز نیست!

به سراغ دنیای دیجیتال بروید
در دنیای دیجیتال، با تغییر تنظیمات زبان روی سیستم عامل کامپیوتر، تلفن، حساب ایمیل تان و تمام صفحات وب سایت های ارتباط جمعی خودتان را در زبان آلمانی زبان آلمانی غرق کنید. یک توصیه مهم: تنها زبان پلتفرم هایی که با آن آشنا هستید تغییر دهید. ایجاد این تغییر می تواند واقعا سرعت برخی فرایندها را کاهش دهد. با این حال، اگر شما کاملا با یک برنامه آشنا هستید و می خواهید همه لغات را به زبان آلمانی یاد بگیرید، آن را روشن کنید و یک برنامه دیکشنری را باز نگاه دارید تا بتوانید کلماتی را که نمی دانید را در آن جستجو کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر