یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

این ادویه ها سوپ شما را مجلسی می کند

عکس, این ادویه ها سوپ شما را مجلسی می کند

اگر میخواهید سوپ شما از مزه و طعم خانگی به مزه و طعم سوپ های حرفه ای و رستورانی تغییر کند باید به ادویه های آن توجه داشته باشید. ادویه همه چیزی است که یک سوپ را خاص و بی نظیر می سازد. بسته به این که شما قصد پختن چه سوپی را دارید ادویه های آن نیز متفاوت است :(بهتر است ادویه را در ظرفی تفت دهید و در اواسط پخت سوپ به آن بیافزایید تا طعم آن‌ها جا بیفتد. اگر ادویه‌ها را خیلی زود اضافه کنید، طعم آن‌ها ممکن است از بین برود و در صورت دیر افزودن طعم عمیق و غنی آن را دریافت نخواهید کرد.)

ادویه سوپ  سبزیجات
برای سوپ‌هایی که بر پایه سبزیجات تهیه می‌شوند، از ادویه‌هایی مانند نمک، کرفس، پودر جعفری، پودر سیر، مرزنجوش، آویشن، فلفل سیاه، زردچوبه و مریم گلی استفاده کنید.

ادویه سوپ پایه مرغ
برخی از سوپ‌ها بر پایه مرغ بوده و اگر علاقمند به پخت این نوع سوپ‌ها هستید، با افزودن ادویه‌هایی مانند پاپریکا، فلفل سیاه و فلفل قرمز، همچنین جعفری و ریحان خشک طعم سوپ مرغ خود را خوشمزه و برجسته‌تر کنید.

ادویه‌های لازم برای پخت سوپ جو
ادویه‌های لازم برای پخت سوپ جو شامل زردچوبه، فلفل سیاه، پودر سیر، ادویه کاری، پودر آویشن و نمک می‌باشد. ادویه کاری مخلوطی از زردچوبه، دارچین، سیر، هل، زیره و گشنیز است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر