یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

این ماده سرشار از منگنز است و درمان فشار خون بالا

عکس, این ماده سرشار از منگنز است و درمان فشار خون بالا

آب اسفناج خواص بیشماری دارد و مصرف آن می تواند سلامتی بدن شما را تضمین کند . اسفناج سرشار از منگنز است. . برای پایین آوردن فشار خون کمک می کند. مصرف آب اسفناج یک یا دو بار در هفته می‌تواند میزان فشار خون طبیعی بدن را حفظ کند.

هم چنین آب اسفناج دارای ویتامین K است. دارای کلسیم است. به کاهش بیماری ورم مفاصل و درد مفاصل کمک می‌کند. آب اسفناج با دانه کتان نیز به کاهش درد ناشی از پوکی استخوان کمک می‌کند. مصرف آب اسفناج به طور منظم از درد مفاصل جلوگیری می‌کند.

اسفناج سرشار از عنصر منیزیم است که این ماده معدنی نیز می‌تواند در کاهش فشار خون بالا موثر بوده و در نتیجه بدن را در برابر ابتلا به بیماری‌های قلبی محافظت کند.

اسفناج آهنی را در اختیار بدن قرار می‌دهد که کالری بسیار کمتری دارد و کاملا فاقد چربی است. آهن از ترکیبات داخلی هموگلوبین خون است که اکسیژن را از شش‌ها به تمام سلول‌های بدن منتقل می‌کند و همچنین بخش کلیدی از سیستم‌های آنزیمی برای تولید انرژی و متابولیسم است

اسفناج کلسترول خون را پائین می‌آورد و روده بزرگ را تمیز می‌کند.

ترشحات لوزالمعده را افزایش می‌دهد.

اسفناح سبزی مفید برای تقویت اعصاب است و رماتیسم و نقرس را درمان می‌کند.

برای زیاد کردن شیر در مادران شیرده موثر است.

مصرف اسفناج می‌تواند در لطافت پوست نقش بسزایی داشته باشد.

اسفناج همچنین دارای انرژی بسیار پایینی است؛ به طوری که هر ۱۰۰ گرم آن حاوی ۱۰ کیلوکالری انرژی است. میزان فیبر خوراکی آن نیز ۸.۵ گرم در هر ۱۰۰ گرم است که هم فیبر محلول و نامحلول دارد، بنابراین می‌تواند برای افراد با قند و چربی بالا مناسب باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر