یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

این مکمل های بدنسازی را مصرف نکن

فلوکسی‌ مسترون/ هالوتستین

فلوکسی مسترون یا هالوتستین در میان ورزشکاران قدرتی و پاورلیفترها و همچنین بوکسور ها و مبارزان MMA محبوب است. این استروئید آنابولیک با افزایش وزن، اندازه عضلات، قدرت، نیرو و همچنین پرخاشگری همراه است.

درست مانند میبولرون و انسولین، فلوکسی ‌مسترون نیز می‌ تواند باعث آسیب شدید کبدی شود و به همین دلیل به هیچ وجه توصیه نمی ‌شود! مطمئناً خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن بیشتر از موارد مثبت است.

عکس, این مکمل های بدنسازی را مصرف نکن


اریتروپویتین: O هورمونی است که توسط کلیه ها تولید می شود و وظیفه آن تحریک مغز استخوان برای تولید گلبول های قرمز بیشتر است. با این حال، هنگامی که به شکل مصنوعی مصرف شود، تعداد گلبول های قرمز خون را به قدری افزایش می دهد که منجر به عواقب مضر برای سلامتی می شود. با مصرف EPO خون غلیظ می شود که خطر حملات قلبی، لخته شدن خون و سکته را افزایش می دهد. بسیار خطرناک است و می تواند کشنده باشد. به هر قیمتی که شده از مصرف EPO اجتناب کنید!این دارو اغلب توسط ورزشکارانی استفاده می شود که به دنبال افزایش استقامت خود هستند. بیشتر اوقات توسط دوچرخه سواران و دوندگان مسافت طولانی استفاده می شود.

عکس, این مکمل های بدنسازی را مصرف نکن


دی نیتروفنول (DNP)

این مکمل غذایی منجر به از دست دادن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم چربی در روز می شود، زیرا متابولیسم را تا ۵۰٪ افزایش می دهد! این کار عواقب منفی زیادی دارد، از جمله افزایش دمای بدن. چیزی که DNP را خطرناک‌ تر می ‌کند، این است که بدن ما مانند برخی مکمل‌ های دیگر، هیچ گونه تحملی نسبت به آن ایجاد نمی‌کند.این مکمل توسط بدنسازان برای سوزاندن چربی استفاده می شود. اگر چه بی ضرر به نظر می رسد، اما در تولید رنگ، مواد نگهدارنده و آفت کش ها استفاده می شود. به همین دلیل، برای شما بسیار خطرناک است.

عکس, این مکمل های بدنسازی را مصرف نکن

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر