یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بازیابی رمز اپل آیدی و کاربردهای آن

عکس, بازیابی رمز اپل آیدی و کاربردهای آن

هنگام استفاده از Apple ID و به ویژه هنگام استفاده از Apple ID با iCloud ، اپل اطلاعات خاصی را درباره شما جمع آوری می کند. این شامل نام ، آدرس ، شماره تلفن و سابقه خرید دستگاه و برنامه شما (همراه با شماره سریال و سایر اطلاعات برای همه دستگاه های شما) ، به همراه گزارش های دسترسی iCloud ، فراداده تماس تلفنی و پیام ، معاملات تعمیر و غیره است.اپل در مورد داده هایی که در وب سایت خود جمع آوری می کند مشخصات خاصی دارد و همچنین یک ویژگی برای درخواست و بارگیری کپی از تمام داده هایی است که اپل در مورد شما جمع آوری کرده است.

موارد استفاده از شناسه اپل:

همگام سازی محتوا مانند مخاطبین ، عکس ها ، پرونده ها ، پیام ها ، پشتیبان گیری و موارد دیگر در صورت فعال بودن خدمات ى iCloud.
یافتن دستگاه گمشده یا دزدیده شده با «یافتن My».
خرید از فروشگاه App. خریدهای فروشگاه اپل.
استفاده از سرویس هایی مانند ppApple Music ، Apple Arcade و AApple TV.

اگر رمزعبور Apple ID خود را فراموش کنید ، می توانید از ویژگی رمز فراموش شده در iPhone ، iPad ، Mac یا وب برای بازنشانی رمز عبور استفاده کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل آیدی شما با تلاش زیاد برای ورود به سیستم قفل شود و اپل همچنین فرایند باز کردن قفل آن را دارد.

حذف حساب Apple ID و داده های مربوط به آن یک معضل بزرگ است و در صورت ادامه استفاده از دستگاه های Apple این کار انجام نمی شود. حسابهایی که حذف شده اند به هیچ وجه قابل بازگشایی یا فعال سازی مجدد نیستند و با حذف یک حساب دسترسی به عکس ها ، حساب های iMessage ، کلیه سرویس های اپل از جمله iCloud ، فروشگاه App ، و موارد دیگر از بین می رود و تمام محتوای íiCloud حذف می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر