یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بالیاژ مو مخصوص پر پشت نشان دادن موهای نازک

اگر شما موهای نازک و کم پشتی دارید و میخواهید آنها حجیم تر نشان داده شوند از بالیاژ مو استفاده کنید. عکس, بالیاژ مو مخصوص پر پشت نشان دادن موهای نازک

اگر موهای نازکی دارید که باعث می شود موهایتان کم حجم به نظر برسد می توانید از این روش برای پر حجم نشان دادن موهای خودتان استفاده کنید، یا اگر موهای سفیدی دارید با استفاده از این روش می توانید سفیدی موهایتان را بین هایلایت ها گم کنید.

این مدل رنگ مو به هیچ نوعی از موها محدود نمی شود. هم برای موهای صاف کاربرد دارد هم برای موهای مجعد؛ هم برای موهای کوتاه هم برای موهای بلند، اما در موهای بلند بیشتر خودش را نشان می دهد.

بالیاژ در واقع یک کلمه فرانسوی به معنای “جارو کردن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

بالیاژ یک تکنیک با دست آزاد برای هایلایت کردن است و معمولاً از فویل برای جدا کردن موها استفاده نمی شود. این تکنیک رنگ مو درجه‌بندی نرم و طبیعی سبکی را در امتداد تار مو ایجاد می‌کند. این طیف رنگی معمولاً در نزدیکی ریشه تیره تر و به سمت انتهای مو روشن تر است. به طور معمول، رنگ مو دور از ریشه شروع می شود و به سمت ساقه های میانی و انتهای مو متمرکز می شود.

روش بالیاژ‌ کردن مو
پیش از هر چیز، آرایشگر شما سوالاتی را از شما می پرسد تا بداند دقیقا دنبال چه هستید و دقیقا انتظار چه تغییری دارید. این سوالات عبارتند از:

کدام قسمت موهای خود را بیشتر و کدام قسمت را کمتر دوست دارید؟
نحوه مدل دادن روزانه موهای شما چگونه است؟
هر چند وقت یکبار می خواهید رنگ موی خود را ترمیم کنید؟
این سوالات به آرایشگر اجازه می دهد تا رنگ موی شما را بر اساس سلیقه، سبک زندگی و ویژگی های مورد علاقه شما ایجاد کند. سپس آرایشگر شروع به دکلره کردن دسته های مورد نظر موهای شما می کند. پس از دکلره کردن نوبت ره رنگ مو می رسد. همانطور که گفته شد، رنگ روشن از تیره به روشن تغییر می کند و در انتهای مو به روشن ترین حالت خود می رسد. بنابراین، ضربه های فرچه رنگ مو روی قسمت های بالایی سبک تر است و مقدار رنگ موی کمتری به آن قسمت زده می شود. اما هرچه به انتهای مو نزدیک می شویم رنگ مو بیشتر زده می شود. تا جایی که انتهای مو کاملا از رنگ اشباع شود. زیرا قرار است حالت درخشندگی تابش خورشید روی موها را تقلید کند.

آموزش بالیاژ مو بدون فویل
همانطور که گفتیم این روش فوق العاده رنگ مو هم بدون فویل و هم با استفاده از فویل انجام می شود. در این ویدئو آموزش بالیاژ مو بدون فویل را برای شما آماده کرده ایم.

در اولین مرحله، با توجه به سلیقه مشتری و میزان رنگ روشنی که دوست دارد در موهای خود داشته باشد، موها را تقسیم بندی کنید و رنگ مو را با فرچه روی سطح مو بمالید. هرچه به ریشه نزدیک می شوید باید فشار دستتان و میزان رنگ مورد استفاده کمتر باشد. برعکس، انتهای مو باید به طور کامل به رنگ آغشته شود.

پس از اتمام کار یک لایه، روی آن را پلاستیک بکشید تا رنگ به لایه های بالایی مو برخورد نکند. همان روش قبلی را برای لایه های بعدی مو نیز انجام دهید و اجازه دهید رنگ ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی مو بماند. پس از شستشو شاهد سایه روشن بسیار لطیف و ملایم روی موها خواهید بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر