یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بالیاژ کردن مو در خانه با ساده ترین ابزار و روش

عکس, بالیاژ کردن مو در خانه با ساده ترین ابزار و روش
یکی از راه های زیبا سازی موها بالیاژ کردن موهاست . بالیاژ یعنی رنگ آمیزی جزئی سطح مو در نزدیکی ریشه و پوشاندن نوک های مو با رنگ تیره که این کار جذابیتی خاص به موهای شما می دهد. با توجه به شرایط بیماری بهتر است که بالیاژ رو خود شما در منزل انجام دهید که ما در این پست به شما آموزش آن را خواهیم داد. برای اینکار شما علاوه بر ابزار رنگ آمیزی مو به تعدای گیره نیز نیاز دارید.  همچنین، کرم مانع از جمله وازلین تا به پوست بمالید و از رنگی شدن آن جلوگیری کنید.همیشه تست آلرژی بدهید.
لازم است که این آزمایش ۴۸ ساعت قبل انجام شود. حتی اگر قبلا از محصول استفاده کرده باشید یا به طور منظم موهایتان را رنگ کنید، باز هم باید هر بار این آزمایش را بدهید چون هر زمان ممکن است به این مواد شیمیایی حساس شوید و بدنتان از خود واکنش نشان دهد.برای تقسیم موهایتان از تکنیک هات کراس بان استفاده کنید. با فرو کردن شانه ای از وسط سرتان و بعد از گوشی به گوش دیگر موهایتان را به چهار قسمت تقسیم کنید. آنگاه می توانید هر بار به راحتی روی یک بخش کار کنید.وازلین را فراموش نکنید.از کرم مانع مانند وازلین استفاده کنید تا رنگ سر خط موی سر و پیشانی به پوستتان مالیده نشود.حالا می توانید شروع به رنگ کنید…

برای انجام بالیاژ، رنگ را به ساقه ها و خصوصا قسمت هایی از مویتان که می خواهید روشن شوند، بزنید، اما از خوردن رنگ به ریشه مو اجتناب کنید.توصیه می کنیم که هر بار قسمت کوچکی را رنگ کنید.
از گیره سر استفاده کنید تا در مدتیکه روی هر قسمت کوچک کار می کنید موهایتان ایمن بمانند.از بکارگیری انگشتانتان نترسید (اما استفاده از دستکش را به یاد داشته باشید)
رنگ را به پوست سر یا ریشه هایتان نمالید. رنگ را با استفاده از انگشتان تان رنگ را روی موهایتان ماساژ دهید تا به نتیجه مطلوب و طبیعی دست یابید.همچنان به کارتان ادامه دهید.در هر قسمت رنگ را روی رشته های مویتان ماساژ دهید تا مطمئن شوید که با رنگ آغشته شده است.باقی مانده رنگ مخلوطی استفاده نشده را دور بریزید.پس از یک ساعت اثرش را از دست خواهد داد.«برای پوست برنزه، رنگ مو را روی قسمت هایی اعمال کنید که به طور طبیعی هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر می کنند؛ قسمت جلو و میانه های سر که معمولا بر خلاف ریشه ها کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند.»«با توجه به رنگ مورد نظرتان، این کار تقریبا یک ساعت طول می کشد، چون اگر بخواهید تقسیم بندی موها را درست و به طور موثر انجام دهید کمی طول می کشد. هر چه بهتر موهایتان را تقسیم کنید، از زمانیکه که صرف بالیاژ می کنید، می توانید کارآمدتر استفاده کنید.به عنوان یک قانون، برای دستیابی به رنگ مطلوب، همیشه توصیه می کنم قبل از تعیین زمان دقیقی که رنگ باید روی موهایتان بماند، رنگ را روی یک رشته از مویتان امتحان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر