یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

با آلرژی به مواد آرایشی چه کنیم

عکس, با آلرژی به مواد آرایشی چه کنیم

بهترین روش برای درمان حساسیت و آلرژی به انواع محصولات و یا لوازم آرایشی کنار گذاشتن محصول آرایشی است که نسبت به آن آلرژی دارید. از مصرف مجدد محصول آرایشی آلرژی زا به شدت اجتناب کنید و سپس برای درمان آن اقدام کنید.

قبل از خرید محصول آرایشی مورد نظر خود می‌توانید مقداری از محصول را روی قسمتی از پوست دست خود امتحان کنید. در صورتی که بدن شما بعد از گذشت ۲۴ الی ۷۲ ساعت نسبت به محصول مورد نظر واکنش نشان نداد می توان گفت نسبت به آن آلرژی ندارید.

بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی محصولاتی را تولید کرده اند که کمترین میزان حساسیت را ایجاد کند. در تولید این مواد از مواد معطر، رنگ، نگهدارنده و … در کمترین میزان ممکن استفاده شده و برای کسانی که آلرژی دارند یا به طور کلی پوست حساسی دارند، بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال، امروزه انواع ریمل ضد حساسیت وجود دارد که کمترین مشکل و حساسیت را برای چشم های حساس ایجاد می‌کند.

خرید محصولات اورجینال به معنای خرید برندهای فوق العاده گران و لوکس نیست. هدف از خرید لوازم آرایش اصل این است که محصول تحت یک شرایط استاندارد، با فرمولاسیون مشخص و استاندارد تهیه شده و اطلاعات کاملی از ترکیبات آن بر روی جعبه محصول ذکر شده باشد.

برای اینکه بدانید در محصول مورد نظر شما چه موادی به کار رفته، باید در هنگام خرید برچسب محصول را بررسی و ساختار آن را به خوبی چک کنید. از خرید محصولات آرایشی که در فرمولاسیون آن ها از عطرهای مصنوعی، مواد نگهدارنده، مواد بی کیفیت و … استفاده شده است به شدت اجتناب کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر