یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

با این ترفندها جذاب ترین شو

عکس, با این ترفندها جذاب ترین شو

میخواهی جذاب شوی و همه مجو جذابیت های تو شوند ؟ با این تکنیکها و روشها به جذابیت خواهی رسید. اما به خاطر داشته باش باید تمامی با بیشتر موارد را رعایت کنی :

لباس بسیار تاثیر گذار است . شما می توانید با لباس پوشیدن صحیح زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهید . به عنوان مثال تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن لباس قرمز می تواند جذابیت شما را برای تبدیل شدن به یک همسر ایده آل افزایش دهد . اکثر خانم ها از مردانی که ریش دارند خوششان می آید پس در تمیز و آراسته نگه داشتن آن ها دقت کنید . خوب است بدانید داشتن یک ته ریش مرتب و تمیز ، در افزایش جذابیت شما نقش تاثیرگذاری دارد . در نتیجه از روش های تقویت ریش و سبیل برای دوچندان کردن جذابیت خود بهره مند شوید .

خوب لباس پوشیدن و حرکات مناسب نشانه‌ی اعتماد‌به‌نفس هستند. لازم نیست اندامی کاملا ایده‌آل داشته ‌باشید. چه کسی گفته‌ است که همه باید هم‌قد «کریستیانو‌ رونالدو» یا به زیبایی فلان هنرپیشه هالیوودی باشند. خود را دوست ‌بدارید، خوب لباس بپوشید و مطمئن باشید که همه‌ی ما مانند آفریدگارمان زیبا هستیم. زیبایی‌ها و نقاط قوت خود را ببینید و در عین حال سعی‌کنید عیب‌های‌تان را رفع کنید. مثلا اگر چاق هستید، ورزش کنید. هر کاری که باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خود و ظاهرتان داشته باشید، انجام دهید و هرگز اجازه ندهید عیب ظاهری اعتماد‌به‌نفس‌تان را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که جذابیت ‌رفتاری یعنی قبول کردن هر آنچه که دارید و هستید.

به طور منظم مسواک بزنید و موهایتان را مرتب نگه دارید . ناخن های بلند و بوی بد بدن و دهان، می تواند
از جذابیت شما بکاهد . به طور کلی به بدن خود برسید و از تمیز و مرتب بودن خود اطمینان کامل داشته باشید .

چهره های خندان برای جذاب بودن از بقیه جلو تر هستند ؛ زیرا باز کردن سر صحبت با آن ها راحت تر است و چهره آن ها دوستانه تر به نظر می رسد . لبخند یک ابزار مهم برای جذابیت است .

تماس چشمی بسیار مهم است . چشم بسیار خوب می تواند ارتباط برقرار کند . گاهی وقت ها می توان از طریق چشم چیزهایی را گفت که از طریق زبان نمی شود بیان کرد . باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات تماس چشمی بیش از حد می تواند برای طرف مقابل ناراحت کننده باشد . در نتیجه از زل زدن به فرد مقابل پرهیز کنید .

برای جذاب جلوه کردن باید از کلمات مناسب و در مکان و زمان درست استفاده شود . کلمات می تواند تاثیر زیادی بر روی نحوه برخورد شما با دیگران داشته باشد . از کلمات امید بخش و با انرژی مثبت استفاده کنید . مانند “من به تو ایمان دارم .” این چهار کلمه کوتاه می توانند تأثیر زیادی بر چگونگی احساسات شما نسبت به برخورد با دیگران داشته باشد . ” چطور می‌توانم کمک کنم ؟ ” این کلمه در مغز این را تداعی می کند که شما یک فرد متعهد هستید .

بلند و کم صحبت کردن می تواند سبب جلب توجه دیگران به شما شود و باعث می شود آن چه شما می گویید را راحت تر متوجه شوند . شمرده و آرام صحبت کردن شما را آدمی محترم و آرام نشان می دهد . در حالی که سریع صحبت کردن می تواند شما را بیش از حد هیجان زده و عصبی نشان دهد . به خصوص اگر شما فردی عصبی هستید ، تمرین کردن آرام و آهسته حرف زدن به شما می تواند آرامش بدهد . آرام و شمرده صحبت کردن باعث می شود تا شما از کلمات اشتباه در صحبت خود استفاده نکنید .

متأسفانه در جامعه‌ی امروز، شنیدن به رفتاری کمیاب تبدیل شده‌است. وقتی کسی با شما صحبت می‌کند، عمیقا گوش کنید. حواس‌تان را پرت ناهار فردا یا پیام تلفن و … نکنید. گوش‌ کنید و نشان‌ بدهید که از شنیدن حرفِ طرفِ مقابل‌تان لذت می‌برید و حرف‌هایش برای‌تان مهم است. مثلا سرتان را تکان دهید، تأیید کنید، سؤال کنید و در یک کلام، همراهش باشید.

همیشه نسبت به مسائل و رویدادها مثبت‌اندیش باشید. حتی اگر در مواردی احساس ناراحتی می‌کنید یا مخالف هستید، به روی خودتان نیاورید. با لبخند و گشاده‌رویی پذیرای نظرات و رخدادهای مختلف و بعضا جدید باشید. فکرتان را باز نگه دارید. هیچ‌‌چیز همیشه کامل و ایده‌آل نیست، اما اشتیاق و شور شما در پذیرش موضوعات و حل مشکلات، رفتار شما را کامل و ایده‌آل می‌کند و این یعنی جذابیت ‌رفتاری که هم دوستان زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و هم مصاحبت با شما را لذت‌بخش می‌کند.

هیچ‌کس دوست ندارد فریب بخورد. منظور از فریب حیله‌های روباه مکار و گربه‌ نره نیست. منظور نگفتن حقیقت و صادق نبودن است. مثلا اگر نمی‌توانید به قول‌تان پای‌بند باشید، قول ندهید؛ ولی اگر قول دادید حتما آن را عملی کنید. مردم را به دنبال خودتان نکشانید، یا وقتی کسی از شما نظرخواهی می‌کند، روراست و منطقی آنچه در سر دارید را بازگو کنید. جذابیت ‌رفتاری به توانایی شما در برقراری ارتباط درست و صادقانه با دیگران وابسته است.

وسط حرف دیگران پریدن، یکی از عوامل اصلی از دست دادن جذابیت ‌رفتاری است. این عادت را از خود دور نگه دارید و آن را ترک کنید. اگر هم ناخواسته میان حرف کسی شیرجه زدید، سریعا از او عذرخواهی کنید و دیگر به صحبت‌کردن ادامه ندهید، تا حرفش تمام شود.

با خودتان و دیگران صادق باشید. ورزش کنید و به بدن و ظاهرتان برسید. خود را دوست داشته ‌باشید و همیشه برای بهتر شدن تلاش کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر