یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

با ایکس بدی چقدر از چربی های شکم آب می شود

عکس, با ایکس بدی چقدر از چربی های شکم آب می شود

یکی از ورزش های مفید برای آب کردن موضعی چربی های شکم و پهلو و کمر ایکس بادی است. در این ورزش از متد EMS استفاده می شود. یعنی تحریک الکترونیکی عضلات. این ورزش حدودا ۲۰ دقیقه است اما تاثیر آن ۵ برابر ورزشهای دیگر در این زمان است. یعنی شما در بیست دقیقه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری می سوزانید. شما تنها با ۲ بار تمرین ۲۰ دقیقه‌ای این ورزش در هفته، نیاز خود ورزشی خود در کل هفته را برطرف خواهید کرد. در این ورزش دو نوع تمرین وجود دارد که هر دو به لاغری به کاهش وزن کمک می‌کنند.

در ورزش جدید ایکس بادی دستگاه پالس‌های الکترونیکی را به صورت مستقیم به عضله ها می فرستد.
ایکس بادی از جلیقه‌هایی در کنار دستگاه استفاده می‌کند که به جلیقه‌ های Xbody معروف هستند. این جلیقه‌ها از انعطاف و عملکرد بالایی برخوردار هستند. این جلیقه‌ها، الکترودها و کابل‌هایی دارند تا بتوانند پالس‌های الکترونیکی را به بدن انتقال دهند.

یک نوع تمرین تمرینات قدرتی است که افزایش متابولیسم بدن را مورد هدف قرار داده که اگر با رژیم غذایی مناسب همراه شود، نتیجه آن کاهش وزن به همراه ایجاد توده عضلانی بدون چربی است. تمرین دیگر این ورزش، تمرینات هوازی است. نتیجه این تمرین‌ها افزایش گردی خون، افزایش چربی سوزی و هضم است.

فواید دستگاه ایکس بادی

*کمک به تناسب اندام پس از زایمان
*افزایش استفامت

*چربی سوزی

*انعطاف پذیری

*پیشگیری از پوکی استخوان

*درمان کمردرد

*بهبود نحوه‌ی ایستادن و راحتی

*چربی سوزی و کاهش سایز

*تقویت عضلات و آمادگی جسمانی

*کمک به رفع مشکلات پوستی و سلولیت

*اصلاح فرم اندام

معایب ایکس بادی

بسیاری معتقد هستند که جریان الکتریکی می‌تواند به عوارض جانبی داشته باشد و حتی به قلب هم ضرر برساند. در صورتی که در واقعیت این‌طور نیست. این نکته را فراموش نکنید که درمان با استفاده از جریان الکتریکی بخشی شناخته شده از تکنیک‌های فیزیوتراپی است.جریان‌های تعریف شده در دستگاه ایکس بادی فقط می‌تواند عضلات اسکلتی رشته‌ای بدن را فعال کند و اعضایی مانند قلب به طور کلی در دسترس این جریان الکتریکی نیستند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر