یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

با میسلار واتر آرایش خود را پاک کنیم یا نه

عکس, با میسلار واتر آرایش خود را پاک کنیم یا نه
یکی دیگر از محصولات پاک کننده ی آرایش میسلار واتر است که هم چون تونرها وظیفه ی پاکسازی کامل و بی خطر آرایش را بر عهده دارند. که در این پست به شما تفاوت آن را با تونرها خواهیم گفت. میسلار واتر  در واقع یک پاک کننده آرایشی در حالت مایع و مبتنی بر آب است. ترکیبات اصلی در این محلول‌ها تقریبا یکسان بوده و شامل آب و تعداد زیادی مولکول میسل کوچک می‌شود. زمانی که پد یا دستمال پاک کننده خود را به میسلار واتر آغشته می‌کنید، در واقع یک لایه جاذب چربی (همان مولکول‌های میسل) یا اصطلاحا چربی دوست بر روی آن قرار می‌گیرد. از آنجایی که مواد آرایشی، کثیفی و آلودگی همگی چرب هستند، با جابجایی پد بر روی پوست صورتتان، این مواد به راحت جذب پد شده و از پوست جدا خواهند شد.
تفاوت میسلار و تونر:اصلی ترین تفاوت میسلار و تونر، ساختار و مواد تشکیل دهنده آنهاست. معمولاً میسلار واترها روغنی هستند، بنابراین بعد از استفاده، پوست نیز روغنی و چرب می شود. در واقع اصلاً به خاطر روغنی بودن ساختار میسلار واتر است که می تواند آرایش را پاک کند. این در حالی است که تونر، اصلا روغنی نیست. انواع مختلفی از تونر در فروشگاه اینترنتی مو تن رو و بازار موجود است که برای انواع پوست ساخته شده است. میسلار واتر از مولوکول های میسلار تشکیل شده است و به همین دلیل است که برای انواع پوست مناسب است.
میسلار واتر یا تونر؟ هر دو برای تمیز کردن صورت به کار می روند اما در نهایت این تونر است که کاربردی تر است. چرا؟ به این دلیل که تونر، پوست صورت را به صورت عمقی پاکسازی می کند و تمام آلودگی ها را از روی پوست حذف می کند. در حالیکه میسلار واتر برای پاک کردن آرایش مناسب است و خیلی برای پاکسازی پوست به طور عمیق موثر نیست. البته بهتره که از جفتش استفاده بشه اما اگر بین این دو ماندید که کدام را بخرید، پیشنهاد ما به شما تونر است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر