یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

با کاندیشنر مو آشنا شو

عکس, با کاندیشنر مو آشنا شو

کاندیشنر مو در واقع همان نرم کننده هایی است که برای شادابی و نرمی مو استفاده می شود. کاندیشنر مو باعث  نرم‌کنندگی عمیق روی مو می شود و گاهی هم شبیه به ماسک مو عمل می کند و رطوبت را داخل ساقه مو به دام می اندازد. اگر موهای ضعیف و آسیب دیده و خشکی دارید حتما از کاندیشنر مو  استفاده کنید. هر زمان که از شامپو استفاده می کنید، باید نرم‌کننده هم به موهایتان بزنید تا نرم شده و گره های مو باز شود.

نکته : هرگز نباید محصولات نرم کننده مو با ریشه موهای برخورد کنند.

کاندیشنر روی کوتیکول های مو اثر می گذارد و یک لایه محافظتی را در آن ایجاد می کند که باعث رشد مو می شود. در واقع کاری می کند که موهای شما راحت نشکند و در نتیجه زمانی که مو در برابر عوامل محرک بیرونی قرار بگیرد، کوتیکول یا آن لایه خارجی آن آسیب نمی بیند؛ زیرا داخلش پر از آب است.

روش مصرف :

در حالت نشسته ،  این محصول را باید زیر جریان آب به موهایتان بزنید و آن را با آب ترکیب کرده و به ساقه های مو بعد از شامپو اعمال کنید.معمولاً توصیه می‌ شود که دو دقیقه نرم‌کننده را روی موهای تان نگه دارید که زمان کافی است تا در همان تایم نرم‌کننده به موهایتان جذب شود. اگر هم از کاندیشنر های عمیق استفاده می کنید، ۵ دقیقه صبر کنید که زمانی ایده آلی است. پس همه کاری که باید انجام دهید، این است که موهای خود را بشویید، سپس نرم‌کننده را به نصف پایین مو بزنید و بعد آن را شانه کنید تا تفاوت را ببینید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر