یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

براق کردن سینک‌ ظرفشویی و از بین بردن سیاهی جوهر نمک و اسید

عکس, براق کردن سینک‌ ظرفشویی و از بین بردن سیاهی جوهر نمک و اسید
سینک ظرفشویی علاوه بر اینکه مدتی بعد از مصرف به دلیل جرم آب رسوب گرفته و کدر می شود ممکن است بر اثر ریختن جوهر نمک یا اسید روی آن سیاه شود . ممکن است خانم خانه نداند که جوهر نمک برای تمیز کردن ظروف استیل نیست و باعث سیاهی آن می شود. راه چاره چیست ؟ متاسفانه باید بگوییم از بین بردن این سیاهی خیلی سخت و در بعضی از موارد غیر ممکن است اما شما می توانید راه حل های ارائه شده را استفاده کنید.
از بین بردن جوهر نمک روی سینک ظرفشویی:
جلا سنج یک پاک‌کننده قوی برای پاک کردن لکه سیاه سینک ظرفشویی و اجسام استیل و فلزی محسوب می‌شود.
بنابراین مقداری جلا سنج را روی پنبه آغشته کنید و تمام سینک را جلا سنج بزنید. توجه کنید که برای استفاده از جلا سنج یا پاک کردن لکه جوهر نمک روی سینک ظرفشویی، نیازی به استفاده از سیم ظرفشویی یا ترکیبات شیمیایی دیگر نخواهید داشت.
مقداری سرکه سفید روی تمام سطح ظرفشویی بریزید و تا ۱۰ دقیقه صبر کنید. سپس با یک ابر یا اسفنج، تمام سینک ظرفشویی را پاک نمایید. در پایان ظرفشویی را با آب داغ بشویید. توجه کنید که هرگز از اسکاچ یا سیم ظرفشویی استفاده نکنید تا خراش روی سینک ظرفشویی استیل وارد نشود.
مقداری جوش شیرین را با کمی آبلیمو ترکیب کنید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی سینک ظرفشویی قرار دهید. سپس با کمک یک دستمال نخی، تمام سینک ظرفشویی را دستمال بکشید تا اثری از لکه سیاه جوهر نمک باقی نماند. در پایان سینک ظرفشویی را با کمک آب داغ کاملاً بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر