یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

برای صورتی خوش رنگ شدن لب به صورت طبیعی و مادرزادی

عکس, برای صورتی خوش رنگ شدن لب به صورت طبیعی و مادرزادی

می خواهید لب های خود را جوان کنید بدون هیچ مواد آرایشی زیبا و صورتی و شاداب باشند ؟ با این آموزش در یاس فان همراه شوید. قدم اول لایه برداری لب هاست. شاید هرگز این کار را نکرده اید پس از تاثیر این کار بر زیبایی خبر ندارید.

برای استفاده از این لایه بردار نیاز به یک قاشق غذا خوری نمک دریا و یک قاشق خوری روغن نارگیل دارید. این لایه بردار خیلی سریع عمل می کند و نیازی نیست برای خریدن آن هزینه زیادی بدهید.سعی کنید این ترکیب را به خوبی روی لب هایتان بمالید و این کار باید آهسته صورت بگیرد زیرا ممکن است در اثر تند و محکم کشیدن این ترکیب به لب هایتان آسیب برسانید.
این ترکیب را به آرامی به مدت دو دقیقه بر روی لب هایتان ماساژ دهید و بعد با استفاده از آب خنک لب هایتان را بشویید.

حالا نوبت به درست کردن یک رژ لب طبیعی و خانگی و پر از سود است.

یک قاشق غذا خوری روغن زیتون و یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با ۵ قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید و درون شیشه ای بریزید.این مواد را به مدت یک روز درون یخچال نگه دارید و بعد از آن هر زمانی که دوست داشتید می توانید از آن استفاده کنید.استفاده سه الی چهار بار از این رژ لب در روز هیچ مانعی ندارد و باعث شادابی و طراوت لب هایتان می شود.

سعی کنید با استفاده از یک سوزن روغن ویتامین E را از درون کپسول هایش خارج کرده و هر شب بر روی لب هایتان بزنید.
لیمو ترش هم مخزایای بسیار زیادی دارد و می تواند به رفع تیرگی ها کمک کند. قبل از خواب به جای استفاده از عسل و ویتامین E می توانید مقداری لیمو ترش و یا آب لیمو را نیز بر روی لب هایتان بزنید و بعد از چند روز شاهد تغییرات بی نظیر لب هایتان باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر