یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

برای هر رنگ پوست چه سایه ای ایده آل است

عکس, برای هر رنگ پوست چه سایه ای ایده آل است

انتخاب رنگ سایه باید بر اساس رنگ پوست شما باشد تا باعث زیبایی شما شود . همخوانی رنگ سایه به رنگ پوست باعث زیبا سازی بیشتر چشم ها می شود. پس رنگ سایه را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست های تیره :سایه های قهوه ای براق برای این مدل پوست هم بسیار جذاب است اما از رنگ های آبی و سبز هم جهت نمایان کردن چشم ها می توانید استفاده کنید اما در مصرف این رنگ سایه ها بهتر است زیاده روی نکنید.

رنگ سایه برای پوستهای خیلی سفید : از رنگهای شاد و گرم به ترتیب روشنی تا تیرگی آنها استفاده  کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست های مایل به زرد:از رنگ های آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن و یا صورتی در وسط چشم و تنالیته تیره تر همان رنگ در کنار چشم میتوانید استفاده کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست های قهوه ای روشن:سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند اما از رنگ هایی چون سبز،آبی و ارغوانی جهت زیبایی و جلوه بیشتر چشمانتان می توانید استفاده کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست سبز و روشن:از رنگ های سایه که یک درجه از پوست شما تیره تر است استفاده کنید. از رنگ های براق کرمی برای حالت دادن زیر ابرو و بالای استخوان چشم و برجسته تر نمودن چشمان استفاده کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست های گندمی:برای این نوع پوست می توانید از اکثر رنگ های سایهچشم استفاده کنید. اگر موی تیره دارید از رنگ های تیره مانند ارغوانی، بنفش،سبز یا آبی با خط چشم با همان رنگ بسیار مناسب و چشم ها را زیباتر می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر