یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

برای هر نوع مدل چشمی چه مدل مژه مصنوعی بزنیم

در این پست از یاس فان انتخاب مژه مصنوعی بر اساس شکل چشم شما  را قرار داده ایم. تا بتوانید با انتخاب مژه ی مناسب چشم خود آرایش گیرا تری داشته باشید.

*چشمان گرد:اگر چشمانی گرد دارید از مژه‌های مصنوعی که حالت فر و ناودیسی دارند استفاده کنید؛ چون گردی چشم به یک عامل خارجی نیاز دارد تا درشت بودن چشم را تقویت کند و در نظر دیگران برحسته‌تر جلوه دهد.برای خرید این نوع مژه هم می‌توانید به ظاهر مژه توجه کنید و هم روی بسته بندی به برچسب فر بودن مژه و حالت آن دقت داشته باشید. اکثر مژه‌های مصنوعی معمولا حجیم و پرپشت هستند؛ اما برای چشمان گرد پیشنهاد ما استفاده از مژه‌های کم پشت‌تر است؛ چون هر چقدر که مژه پرپشت‌تر باشد چشمان گرد را صاف و کوچک‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد.

*چشمان گربه‌ای:حتما تا به حال خط چشم گربه‌ای به گوشتان خورده است. اگر چشمانتان در حالت طبیعی فرم گربه‌ای و رو به بالا دارد به مژه مصنوعی مناسبی نیاز دارید تا فرم خاص چشم‌ها را برجسته‌تر نشان دهد.برای چشم گربه‌ای به مژه‌های مصنوعی پرپشتی نیاز دارید که تارهای آن بیش‌تر در دو گوشه خارجی چشم متمرکز می‌شود. بنابراین باید از مژه‌هایی استفاده کنید که به ظاهر گوشه خارجی پرپشتی دارند و هر چقدر که به سمت گوشه مرکزی چشم نزدیک می‌شویم باریک می‌شوند.

*چشمان بادامی: بهترین حالت در آرایش چشم هستند که معمولا با استیل‌های مختلف آرایشی از جمله مژه مصنوعی سازگاری دارند. بهترین انتخاب برای مژه بادامی استفاده از مژه‌های کامل ریسه‌ای یا سه بعدی است که کل طول پلک را به خوبی می‌پوشاند.

چشمان رو به پایین :چشمان گربه‌ای زیبایی خاصی دارند و بالا بودن گوشه خارجی چشم یکی از فاکتورهای زیبایی چشمان در چارچوب چهره است. بنابراین در آرایش چشم‌هایی که به صورت طبیعی رو به پایین هستند سعی داریم از مژه‌هایی استفاده کنیم که چشم را به حالت گربه‌ای نزدیک کنند.از این رو می‌توانید از مژه‌هایی پرپشت با تارهای متقاطع استفاده کنید. هر چقدر که مژه‌ها فرشدگی بیش‌تری داشته باشند چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسند.

بهترین شکل مژه برای چشم های کوچک و بادامی

عکس, برای هر نوع مدل چشمی چه مدل مژه مصنوعی بزنیم

بهترین شکل مژه برای چشم های کوچک، بزرگ، گربه‌ای، رو به پایین : انتخاب مژه باید شبیه مژه ی زیر باشد

عکس, برای هر نوع مدل چشمی چه مدل مژه مصنوعی بزنیم

انتخاب مژه مناسب برای چشم های کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

عکس, برای هر نوع مدل چشمی چه مدل مژه مصنوعی بزنیم

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر