یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

برای کچل نشدن هیرتامین بخوریم یا نه

عکس, برای کچل نشدن هیرتامین بخوریم یا نه

یکی از قرصهای مشهور برای درمان ریزش مو و تقویت مو و رویش مجدد موهای از دست رفته قرص هیرتامین است. اما در کنار آن در شبکه های اجتماعی شاهد این هستیم که گفته می شود این قرص عوارش زیادی دارد و آن را مصرف نکنید. در این پست به سوالهای مختلف شما درباره هیرتامین پاسخ داده شده است.

آشنایی با قرص هیرتامین (HAIRtamin):

برای محافظت از موها در برابر عوامل بیرونی و درونی آسیب زننده به آن‌ها طراحی شده است. مصرف این دارو به شما کمک می‌کند که از ریزش مو خلاص شده و موهای بلند و ضخیم داشته باشید. ترکیبات هیرتامین عموما طبیعی است و از هیچ‌گونه ماده شیمیایی در ترکیبات آن استفاده نشده است. این دارو حاوی ویتامین‌های B، A، C و D است. فسفر، کلسیم، سیلیسیوم، منیزیم، زینک و آهن نیز از دیگر ترکیبات مهم این دارو هستند.

بهترین زمان مصرف این دارو :

بهتر است که آن را به صورت روزانه یک عدد قرص بعد از صرف غذا ترجیحا صبحانه مصرف کنید.این دارو هم خانم‌ها و هم آقایان کاملا مناسب است؛ تنها اگر می‌خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است که به مدت ۲ ماه و روزانه ۱ قرص مصرف کنید. هرگز بیشتر از یک قرص در روز مصرف نکنید.

هشدار :

متاسفانه انواع تقلبی این دارو در بازار فراوان است و باید حتما از مراکز مجاز تهیه شود ، نمونه‌های تقلبی آن نه تنها در مورد موهای شما کارکردی ندارند بلکه گاهی باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری هم می‌شوند. این قرص توسط زنان باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال نباید مصرف شود.

عوارض دارو :

با اینکه هیچ موردی درباره مسمومیت دارویی با این قرص ذکر نشده است ولی برخی افراد باید با احتیاط بیشتری از آن استفاده کنند. به عنوان مثال مصرف همزمان یا طولانی‌مدت آن برای افرادی که قرص آهن مصرف می‌کنند ایجاد ایجاد مشکل خواهد کرد. چرا که در ترکیبات این قرص نیز آهن وجود دارد و مصرف آن در کنار قرص‌های آهن می‌تواند باعث رسوب این ماده در کبد و ایجاد مشکلات جدی شود.

زینک یکی از ترکیبات اصلی این دارو است. وجود ویتامین‌های مختلف و زینک احتمال تداخل دارویی را افزایش می‌دهد و ممکن است ایجاد مسمومیت دارویی بکند. علاوه بر این زردچوبه و گزنه موجود در این قرص ممکن است در بعضی افراد حساسیت پوستی به وجود آورند. مصرف این دارو به علت وجود انواع ویتامین‌های B ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار هم بشود. البته این عوارض بسیار نادر است ولی در صورت مشاهده هرکدام از این نشانه‌ها مصرف دارو را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر