یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بررسی لپ‌ تاپ ایسوس و قیمت و معایب آن

عکس, بررسی لپ‌ تاپ ایسوس و قیمت و معایب آن
اگر قصد خرید لپ تاپ با برند تایوانی ایسوس(لپ تاپ ASUS) را دارید خواندن این مطلب برای شما مفید است. تنوع مدل های لپ تاپ ایسوس با قیمت های مناسب نسبت به دیگر برندها آن را به برندی شاخص در دنیای لپ تاپ تبدیل کرده است.
آیا لپ تاپ ایسوس انتخاب خوبی است؟
بله! ایسوس در زمینه‌ی تولید لپ تاپ واقعا قدرتمند عمل می‌کند. قیمت مناسبی دارد و عملکرد قابل‌قبولی ارائه می‌کند. خلاقیتی که در طراحی لپ تاپ ایسوس وجود دارد واقعا ستودنی است. از طرفی این شرکت طیف وسیعی از مدل‌‌های گوناگون لپ تاپ تولید می‌کند که برای هر شخص و هر کاربردی مناسب است. از نظر قدرت و کیفیت نیز می‌توان لپ تاپ ایسوس را غول بازار لپ تاپ‌ها درنظر گرفت. با انتخاب لپ تاپ ایسوس شما جدیدترین تکنولوژی را با کم‌ترین قیمت به دست می‌آورید.لپ تاپ ایسوس دستگاهی بسیار کم‌صداست و می‌تواند کارهای شما را بهتر از هر لپ تاپ دیگری سرو سامان دهد. سیستم خنک‌کننده‌ی جالب این دستگاه نیز از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری خواهد کرد، به این ترتیب با خرید لپ تاپ ایسوس همیشه خیال‌تان راحت است.
 جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاپ ایسوس دارای این امکانات هستند :
سیستم خنک کنندگی محفظه‌ی بخار: از لوله‌هایی تخت تشکیل شده است که حاوی مایعی خاص هستند. این سیستم برای خنک کردن CPU گرمای آن را جذب می‌کند و مایع درون لوله به گاز تبدیل می‌شود.
پردازنده‌ اسکای‌لِیک از برند اینتل: نسل جدید پردازنده‌ی CORE اینتل است که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد. این پردازنده ۱۴ نانومتری از قدرت پردازش و توان مصرفی بالایی برخوردار است.
تکنولوژی صفحه نمایش نانو (Nanoedge technology): این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش به باریک‌ترین شکل ممکن ساخته شود. به این ترتیب می‌توان آن را در قاب‌های بسیار ظریف جای داد. صفحه نمایش‌هایی که با این تکنولوژی ساخته می‌شوند، معمولا دارای نوعی پوشش ضدتابش مات هستند.
صفحه نمایش لمسی (Screen pad): اسکرین پدها که قابلیت جدید و شگفت‌انگیز لپ تاپ ایسوس هستند، درواقع همان تاچ پدهای قدیمی لپ تاپند که با ال سی دی همراه شده‌اند و یک صفحه‌ نمایش تعاملی ثانویه ایجاد کرده‌اند. شما با کمک اسکرین پد می‌توانید اپ‌های مختص این پدها را اجرا کنید یا با شخصی‌سازی آن از ابزارهای مفیدی همچون ماشین حساب یا موزیک پلیر دستگاه استفاده کنید. قابلیت جالب دیگر اسکرین پد این است که می‌تواند در حالت تطبیقی با دسکتاپ فعالیت کند. در این حالت برنامه‌ها و ابزارهای دسکتاپ مطابق با اسکرین پد تغییر خواهند کرد.
باطری ۸ سلولی: در این باطری‌ها از یون لیتیوم باکیفیت استفاده شده است. هر یک از سلول‌‌‌‌های این باطری توسط یک تنظیم‌کننده‌ی ولتاژ داخلی به‌طور هوشمند بررسی می‌شوند. پس می‌توان لپ تاپ ایسوس را با خیال راحت شارژ کرد.
حافظه SSD: این حافظه دارای قدرت بالاتری برای ذخیره و پردازش اطلاعات است و کمک می‌کند لپ تاپ شما سرعت بیشتری داشته باشد.
صفحه نمایش ال ای دی: این صفحه نمایش‌ها، صفحات تختی هستند که از دایود‌های ساطع‌کننده‌ی نور به‌عنوان پیکسل استفاده می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید در زیر نور مستقیم خورشید هم به راحتی با لپ تاپ ایسوس خود کار کنید.
باندهای سونیک مستر: سیستم صوتی سونیک مستر یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌‌های صوتی است. این سیستم با استفاد از سخت‌افزارهای به‌روز شده، تجربه‌‌ای نفس‌گیر برای مشتری ایجاد می‌کند. حفره‌ی بلندگوی بزرگ و آمپلی‌فایرهای قوی‌تر از ویژگی‌های خاص این باندها هستند.
مدل‌‌های این لپ تاپ‌ها و کاربرد آن‌‌ها را معرفی می‌کنیم:
ZenBook: برای کارهای گرافیکی و سنگین مناسب است.
VivoBook: برای کارهای روزمره و اداری و کار با نرم‌افزارهای ویرایش عکس مناسب است.
ASUSPRO: از قدرت پردازش مناسبی برخوردار است و برای کارهای روزمره‌ی نیمه سنگین مناسب است.
ExpertBook: برای کارهای اداری مناسب است.
ProArt StudioBook: مناسب برای بازی و کارهای طولانی‌مدت.
TUF Gaming: برای بازی مناسب است، اما از قدرت کمتری نسبت به ROG برخوردار است.
Republic Of Gamers) ROG Gaming): برای بازی‌‌‌های سنگین مناسب است.
Chromebook: برای کارهای دانشجویی و انجام کارهایی با قدرت پردازش پایین مناسب است.
N Series: برای کار با مولتی مدیا و برنامه‌‌های گرافیکی مناسب است.
سری‌های ‌K، X، E، Q، U، B، V، F، A و T نیز از دیگر تولیدات ایسوس هستند که با توجه به ترکیب سخت‌افزاری و قدرت‌شان، برای انجام کارهای سبک، روزمره و حرفه‌ای مناسب هستند. البته تولید برخی از این مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس مدت‌هاست که متوقف شده و ایسوس بر ارائه لپ تاپ‌های قدرتمندتری تمرکز کرده است.
قیمت لپ تاپ‌های ایسوس چگونه است؟!ایسوس برای هر بودجه‌ای لپ تاپی فوق‌العاده تولید کرده است. درواقع شما هر زمان که اراده کنید، می‌توانید یک لپ تاپ ایسوس داشته باشید، آن هم بدون اینکه برای خرید آن ورشکست شوید. از سوی دیگر عملکرد لپ تاپ ایسوس در اکثر مواقع قابل‌ ارتقاست و شما می‌توانید در هر زمان آن را ارتقا دهید. پس حتی اگر لپ تاپی ارزان قیمت خریده باشید، نیازی به نگرانی درمورد عملکرد آن نیست.مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس از کم به زیاد قیمت‌گذاری شده‌اند و هر کسی می‌تواند با توجه به نیازهای خود یکی از آن‌ها را خریداری کند. اگر قیمت لپ تاپ ایسوس را با یکی از مدل‌‌های مشابه آن از برندی دیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که محصولات ایسوس قیمت مناسب‌تری دارند. با خرید لپ تاپ ایسوس شما ارزش پول‌تان را زنده می‌کنید.
معایب این برند لپ تاپ :لپ تاپ ایسوس در مقایسه با نقاط قوتش، نقاط ضعف چندانی ندارد. اما پشتیبانی فنی ضعیف، یکی از ضعف‌هایی است که بیشتر خریداران این برند را ناامید کرده است. از آنجا که این برند مراکز فنی زیادی در دنیا ندارد، تعمیر لپ تاپ‌هایش زمان زیادی می‌برد و همین موضوع مصرف‌کنندگان را ناراحت کرده است.نقطه ضعف بعدی لپ تاپ ایسوس این است که لپ تاپ‌های برجسته‌ی کمی تولید کرده است. با اینکه تمامی لپ تاپ‌های این برند از نظر کیفیت و عملکرد خوب هستند، اما در بررسی‌‌هایی که در سال ۲۰۱۹ روی مدل‌های گوناگون لپ تاپ ایسوس انجام شد، تنها یک مدل امتیاز بالای ۴ دریافت کرد.
مدل‌‌های گوناگون لپ تاپ ایسوس برای انواع کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مناسب هستند. لپ تاپ‌های این برند در انجام امور روزمره و کاری عملکرد رضایت بخشی دارند. مدل‌هایی از لپ تاپ ایسوس که برای کار مناسب هستند، معمولا خوش‌قیمت‌، قدرتمندند و در عین حال از مقاوت خوبی برخوردارند. عمر طولانی باطری این لپ تاپ‌ها برای افرادی که مدام در رفت و آمدند مناسب است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری با لپ تاپ خود کار کنند. بنابراین با خرید لپ تاپ ایسوس ، خیالتان از بابت انجام پروژه‌های گرافیکی، معماری، مهندسی و کارهای سنگینی که به پردازش بالا نیاز دارند، راحت است.این دسته از لپ تاپ‌ها برای داشتن بهترین عملکرد ساخته شده‌اند و فضای کافی را برای کار کردن در اختیار شما قرار می‌دهند. این لپ‌ تاپ‌‌ها امکان برقراری ارتباط، ارسال فایل و کار کردن در کل روز را برای شما فراهم می‌کنند. نوت بوک‌ها، کروم‌بوک‌ها و لپ‌ تاپ‌‌های ROG محصولاتی هستند که می‌توانید برای کار روی آن‌‌ها حساب کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر