یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بررسی لیفت ابرو با بوتاکس تا هایفوتراپی و اولتراپی

عکس, بررسی لیفت ابرو با بوتاکس تا هایفوتراپی و اولتراپی
یکی از راه های زیبا شدن صورت لیفت ابرو یا همان بالا کشیدن ابروهاست که این روزها روش های زیادی برای اینکار وجود دارد و نیازی به جراحی نیست . لیفت ابرو میتواند خطوط بین پیشانی و افتادگی ابروها را تا حدودی بر طرف کند .

تزریق بوتاکس:

ساده ترین راه حل این مشکل تزریق بوتاکس است که در حال حاضر هزینه ی آن حدودا سیصد هزار تومن است که این مبلغ بسته به اینکه چه کسی کار تزریق را انجام میدهد متغیر است . با تزریق بوتاکس، می توان چین و چروک دائمی که بر اثر انقباضات عضلانی مثل خطوط خنده، اخم و … ایجاد شده را رفع نمود. با تزریق بوتاکس در این عضلات می توان این عضلات، را شل کرده و خطوط و چروک های پیشانی و دور چشم را صاف نمود. اثرات بوتاکس موقتی است و معمولا حدود ۴ ماه طول می کشد و دوباره باید آن را تکرار کنید.

لیفت ابرو با نخ :

برای بالا بردن ابروها و لیفت ابرو، در این روش از ریزرشته هایی استفاده می شود. با کمک نخ هایی که با بدن سازگار است و واکنش های آلرژیک را نشان نمی دهد از داخل موها و یا از روی ابرو با سوزن و نخ، لیفت ابرو انجام می شود. روش قرارگیری رشته ها یا نخ ها به صورتی است که نخ ها درجهت بردارها و خطوطی که برای جوان سازی صورت مشخص شده اند، قرار می گیرند و ازین رو باعث تحریک کلاژن و سفت کردن پوست خواهند شد. این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و ۱۰ الی ۳۰ دقیقه طول می کشد. ماندگاری این لیفت بسته به نوع پوست، سن و نحوه بازخورد بدن فرد و میزان کلاژن سازی از ۹ ماه تا ۲ سال متغیر است.

بالا کشیدن ابرو با تزریق ژل

برای بالا کشیدن پوست و بازگرداندن ابروها در محل طبیعی خود از ژل های حاوی مواد بازگرداننده حجم پوست استفاده می شود.

لیفت ابرو با لیزر

یک روش کمتر شناخته شده برای لیفت ابرو استفاده از لیزر است. این روش برای اصلاح افتادگی ابرو و چین و چروک پیشانی بسیار موثر است و مانند روش تزریق ژل و بوتاکس، خطر واکنش بدن به مواد وارد شده در پوست وجود ندارد اما به دلیل ایجاد برش در محل مورد نظر ایجاد زخم و عفونت وجود دارد.

لیفت ابرو با استفاده از لیزر

لیفت ابرو با استفاده از لیزر از انواع روش های لیفت ابرو غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است.عملکرد بالا بردن لیزر با ابرو، مشابه همان استفاده از لیزر برای سفت کردن و برطرف کردن شل شدگی پوست است. در این روش طی یک فرآیندی به نام نئوکلاژنز، تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد. با حرارت دادن و گرم کردن ماهیچه های اطراف ابرو، آن ها منقبض می شوند و پوست بالای پلک به سمت بالا کشیده می شود. این روش از انواع روش های لیفت ابرو است که بلافاصله بعد از درمان اثرات آن قابل مشاهده است.در این روش مانند روش تزریق بوتاکس ماده ای به داخل بدن تزریق نمی شود و روشی مؤثر و با کیفیت برای بالا بردن ابرو ها‌ست. عکس العمل بدن در برابر تزریق ماده خارجی در این روش مشاهده نمی شود؛ اما با توجه به اینکه در ناحیه مورد نظر برش هایی ایجاد می شود، احتمال ایجاد عفونت وجود دارد. از طرف دیگر این روش ها نسبت به سایر روش های لیفت ابرو، روشی گران تر است. بیمار نیاز به چند جلسه لیزر درمانی دارد که این موضوع خود باعث افزایش هزینه می شود.

لیفت ابرو به روش هایفوتراپی

لیفت ابرو با استفاده از روش هایفوتراپی یکی از جدیدترین انواع روش های لیفت ابرو به منظور بالا کشیدن ابروها و برطرف کردن چین و چروک اطراف ابرو است. در این روش انرژی امواج اولتراسوند با شدت و فرکانس بالا به طور موضعی وارد لایه های عمیق پوست می شوند. انعقاد حرارتی ایجاد شده سبب کشیدگی و سفت شدن پوست پیشانی و بالاکشیدگی ابروها می شود.

لیفت ابرو به روش اولتراپی

اولتراپی روشی برای سفت کردن پوست است که با استفاده از انرژی اولتراسوند و ایجاد حرارت در لایه های عمیق پوست انجام می شود. تحریک حرارتی ایجاد شده سبب افزایش کلاژن سازی در پوست می شود. افزایش تولید کلاژن نیز در برطرف کردن چین و چروک ها و سفت شدگی پوست نقش دارد. بعد از انجام این درمان، در پوست احساس سفتی ایجاد می شود که موقت است و بعد از مدتی از بین می رود.
در این روش پوست شل و افتاده اطراف پلک و ابرو لیفت می شود. ابروها نیز حالت دار شده و به سمت بالا کشیده می شوند.
این درمان غیرجراحی و غیرتهاجمی علاوه بر تحریک کلاژن سازی و لیفت پوست اطراف ابروها، در ناحیه فک، گردن و سینه نیز به کار برده می شود.
اثرات کامل این درمان، ۸ الی ۱۲ هفته بعد از درمان مشهود است.

لیفت ابرو با آندوسکوپی:

از دیگر انواع روش های لیفت ابرو، آندوسکوپی است. این روش نیز یک روش تهاجمی است و در آن بیمار به طور کامل بیهوش می شود.
برای انجام لیفت ابرو با آندوسکوپی چند برش در بالای پیشانی ایجاد می شود. سپس وسیله ای به نام آندوسکوپ وارد برش ها می شود. امواجی که توسط آندوسکوپ ارسال می شود، سبب ایجاد تصاویری در مانیتور می شود. به این ترتیب جراح تصویر واضحی از زیر پوست خواهد داشت که به او در تعیین روند جراحی کمک می کند.
تاثیر لیفت ابرو بعد از ۶ ماه
لیفت ابرو با آندوسکوپی معمولا برای افتادگی های ملایم و متوسط استفاده می شود. با توجه به اینکه برش های ایجاد شده به منظور جراحی در این روش محدود هستند، عوارض کمتری دارد و دوره ریکاوری آسان و سریعی دارد.
در این روش نه تنها ابروها به سمت بالا کشیده می شوند، بلکه پوست اطراف ابروها نیز صاف می شود. چین و چروک های پیشانی نیز در این روش از بین می روند و پیشانی صاف می شود.
این روش برای افتادگی های ملایم و متوسط مناسب است و به دلیل اینکه برش های محدودی ایجاد می کند، درنتیجه عوارض کمتر و دوره درمان کوتاه‌تری دارد. این روش علاوه بر بالا بردن ابروها، پوست اطراف ابروها و پیشانی را صاف تر می کند و چین و چروک های این قسمت ها را از بین می برد.

لیفت ابرو با استفاده از ورزش ابرو

از دیگر روش هایی که برای لیفت ابرو استفاده می شود، لیفت ابرو با استفاده از ورزش و انجام تمرینات خاص است.در این روش، بدون پرداخت هزینه و تحمل عوارض جراحی، ابروهای شما حالت می گیرد و چین و چروک های اطراف آن برطرف می شود. بدیهی است که اثرات تمرینات ورزشی برخلاف سایر انواع روش های لیفت ابرو دائمی است؛ البته مانند برخی از اعمال جراحی زیبایی، اثرات آن بلافاصله پس از درمان مشهود نیست و نیاز به گذشت زمان دارد.برای اینکه از مزایای ورزش در بالا بردن ابروهای خود بهره مند شوید، کافی است که روزانه چند دقیقه از وقت خود را به انجام تمرینات اختصاص دهید.انجام تمرینات ضمن اینکه از افتادگی ابروها و چین چروک در پیشانی جلوگیری می کند، قابلیت خوش فرم کردن ابروها را نیز دارد. به عبارت دیگر در صورتی که ابروهای شما به دلیل افزایش سن یا به هر دلیل دیگر‌ی، حالت افتاده پیدا کرده باشد، استفاده از تمرینات مخصوص باعث خوش حالت شدن ابروهای شما می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر