یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

برنامه غذایی مخصوص برای آب کردن چربی شکم

عکس, برنامه غذایی مخصوص برای آب کردن چربی شکم

در این پست تخصصی از یاس فان به شما ترکیب های خوراکی را معرفی می کنیم که به شدت چربی سوز هستند و این چربی سوزی منجر به کوچک شدن شکم و پهو در مدت زمانی کوتاه می شود. 

*آب جعفری(آب جعفری میتونه به از دست دادن چربی و سم زدایی بدن کمک فراوونی بکنه.)

*سیب پخته(سیب پخته هضم غذا را آسان میکنه پس علاوه بر چربی سوزی برای افرادی که در هضم دجار مشکلن هم مفیده.)

*چای قاصدک( این گیاه زیبا دارای ویتامینهای زیاد و پتاسیم فراوانیه که به بدن کمک میکنه تا آب اضافی را کاهش بده. علاوه بر این در دفع سموم بدن به ویژه نفخ شکم کمک میکنه.)

*فلفل و زنجبیل(این دو ادویه به طور طبیعی قاتل چربی های شکمی هستن. فلفل تازه و زنجبیل را با هم در ظرفی مخلوط کرده و یک ترکیب گیاهی برای خود تهیه کنید. این ترکیب سوخت و ساز را افزایش و چربی بیش از حد دور شکم و پهلو را میسوزونه.)

*کرفس(. قبل از وعده های غذایی نصف لیوان آب کرفس را گرفته و نوش جان کنید. همچنین میتونین آن را به سالاد و سوپ اضافه کنید.)

*لیمو و عسل ترکیب شگفت انگیز( چند عدد لیمو ی تازه را گرفته و به همراه یک قاشق عسل و مقداری آب با هم مخلوط کنید. آنقدر هم بزنید تا عسل به خورد آب بره. این معجون را صبح زود با معده خالی نوش جان کنید. این نوشیدنی حرکات روده را تنظیم و همچنین پوستتون را روشن و شفاف میکنه.)

*چای سبز چربی سوز مؤثر( اگه میخواین به نتیجه بهتر و سریعتری برسین باید چای سبز را بدون شکر استفاده کنید.)

*کدو سبز برای آب کردن شکم و پهلو(با گنجوندن کدو و آب این سبزی در رژیم غذایی دیگر نگران چربی دور شکم و پهلوی خود نباشین.)

*عصاره ی طبیعی زغال اخته ( آب زغال اخته یک چربی سوز مؤثر هست.)

*سرکه سیب(. این سرکه را با مقداری آب مخلوط کنین و بنوشید. این ماده هضم را بهبود بخشیده و همچنین کمک میکنه تا از کلسترول بد در امان باشین. سرکه سیب سوخت و ساز بدن را افزایش و اشتها را کاهش میده.)

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر