یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

برگر قارچ فست فودی ایده آل

عکس, برگر قارچ فست فودی ایده آل

برای درست کردن برگر قارچ فست فودی شما به گوشت چرخ شده ، پیاز ، آرد سوخاری ، قارچ ، پنیر گودا ، قارچ ، ادویه نیاز دارید. این آموزش برای دو نفر است.

آرد سوخاری ۱ قاشق غذاخوری…………………….نمک ۱ قاشق چایخوری

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم……………………….فلفل سیاه ½ قاشق چایخوری

پیاز ۱ عدد……………………..پنیر گودا ورقه ای ۲ عدد

قارچ ۲۰۰ گرم

ابتدا پیاز را با رنده ریز رنده می کنیم، سپس آب اضافی آنرا می گیریم. در ادامه گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز رنده شده، آرد سوخاری، نمک و فلفل سیاه داخل یک کاسه مناسب می ریزیم. مواد را با دست مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. توجه داشته باشید که مایه قارچ برگر را نباید مانند کباب کوبیده خیلی ورز دهیم چون باعث می شود در پایان همبرگرمان خشک شده و آبدار نباشد.

پس از اینکه مایه همبرگر به خوبی آماده شد، آنرا به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم، سپس هر قسمت را با همبرگر زن یا با استفاده از درب یک دبه بزرگ قالب می زنیم و بین دو لایه پلاستیک فریزر قرار می دهیم. همبرگر ها را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا منسجم شوند.

در همین حین قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری کره یا روغن اضافه می کنیم.حالا قارچ ها را به تابه اضافه می کنیم و با حرارت متوسط رو به بالا تفت می دهیم تا آب نیندازند. برای اینکه رنگ قارچ ها سفید بماند، می توانیم مقداری آب لیمو ترش نیز اضافه کنیم. پس از اینکه قارچ ها سرخ شدند، کمی نمک اضافه می کنیم.

قارچ ها را از تابه خارج کرده و کنار می گذاریم. در ادامه مجددا مقداری روغن به تابه اضافه می کنیم، سپس همبرگرها را از بین پلاستیک خارج کرده و به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم سرخ شوند.پس از اینکه یک سمت همبرگرها سرخ شد، آنها را بر می گردانیم تا سمت دیگرشان نیز سرخ شود. در ادامه برگرها را درون نان همبرگر قرار داده، سپس قارچ و پنیر گودا را به همراه سس و مخلفات دلخواه به نان اضافه می کنیم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر