یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بلند شدن سریع مو با خوردن این مواد

عکس, بلند شدن سریع مو با خوردن این مواد

برای افزایش سریع تر و بهتر موهای خود از این مواد غذایی هر روز استفاده کنید. در ضمن در پستهای قبل بهترین برندهای شامپو برای رشد سریع تر مو را نیز معرفی کرده ایم که می توانید از آن نیز استفاده کنید.

آب برنج :

یکی از راه‌های درمان ریزش مو، براق نمودن و صافی مو‌ها استفاده از آب برنج است. شما می‌توانید آب برنج بدون نمک را هفته‌ای یک بار امتحان کنید.

 آلوئه ورا

استفاده از آلوئه ورا به دلیل مواد معدنی و پروتئینی که دارد موجب می‌شود تا سلول‌های آسیب دیده رد پوس سر درمان شده و در نتیجه رشد مو‌ها را به دنبال داشته باشد.

آب پیاز

ماده معدنی گوگرد در ساختار پیاز از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند. هم چنین اگر شخصی دچار مشکل شوره سر باشد با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی پیاز علاوه بر از بین بردن عفونت‌ها می‌تواند شوره سر خود را نیز درمان کند.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ ، غنی از بیوتین است. تخم مرغ نیز نوعی از اسیدهای چرب امگا ۳ دارد که به رشد سریعتر مو کمک میکند. زرده تخم مرغ در واقع می تواند موها را زیبا و جریان خون در منطقه پوست سر را زیاد کند. زرده تخم مرغ خوب است ولی سفیده تخم مرغ نه

دانه آفتابگردان
منبع خوبی از ویتامین E برای موها است. دانه های آفتابگردان غنی از ویتامین E هستند، برای افزایش جریان خون در منطقه پوست سر کمک میکند. که به نوبه خود رشد مو را سریع تر کرده، در نتیجه مو بلند تر و نرم تر می شود. شما همچنین می توانید برای نتیجه بهتر از روغن آفتابگردان در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر