یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برندهای ریمل خارجی برای مژه هایی چون اکستنشن

عکس, بهترین برندهای ریمل خارجی برای مژه هایی چون اکستنشن

اگر قصد دارید یک ریمل درجه یک داشته باشید که مژه های شما را هم چون مژه های هالیوودی ها و سبلریتی ها کند باید کمی هزینه کنید. شما را با بهترین برندهای ریمل در جهان آشنا می کنیم.

ریمل ضد آب Maybelline New York Volum : . برس آن حالت مخروطی دارد و به همین دلیل شانه زدن و جدا کردن مژه‌ها را آسان می‌کند، در نتیجه حجم و بلندی را به مژه‌های شما هدیه می‌دهد.

ریمل ضد آب Dior Diorshow :برس مخصوص این ریمل برای فر کردن و بلند کردن مژه‌ها بسیار مناسب بوده و به راحتی مژه‌های شما را فر می‌کند. این ریمل با فرمول ضد آب ترکیب شده و تا ۲۴ ساعت دوام داشته و آسیبی به چشم‌های شما نمی‌زند.

ریمل ضد آب Maybelline Great Lash :این برند علیرغم این واقعیت که اولین بار در سال ۱۹۷۱ راه اندازی شد، همیشه پر فروش و محبوب بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و هر ۲٫۵ ثانیه یک ریمل در سراسر جهان فروخته می‌شود.

ریمل قابل شستشو L’Oréal Voluminous Lash Paradise : تعداد زیادی ریمل ضد آب عالی یافت می‌شود، اما Loreal ممکن است یکی از بهترین برند ریمل ضد آب باشد. این ریمل ضد آب حجم زیادی به مژه‌ها می‌دهد و می‌توانید زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر