یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین برندهای ماشین ظرفشویی برای جهاز

عکس, بهترین برندهای ماشین ظرفشویی برای جهاز

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه یا منزل خود دارید شما را با بهترین برندهای آن آشنا می کنیم.

بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ:اربرانی که از ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده کرده‌اند، رضایت بسیار زیادی از آن دارند. طراحی بسیار زیبا، وجود نمایندگی‌های فروش و تعمیرات متعدد حتی در شهرهای کوچک کشور و نیز قیمت مناسب از ویژگی‌های این دستگاه است.بعضی از کاربران از کاهش کیفیت و کارایی ماشین ظرفشویی سامسونگ در سال‌های اخیر صحبت کرده‌اند. بااین‌حال این برند، هنوز طرفداران خاص خودش را دارد.به‌طورکلی سامسونگ برند موردعلاقه ایرانی‌ها به شمار می‌رود. یکی از دلایل علاقه کاربران به محصولات سامسونگ، خدمات فوق‌العاده پس از فروش این برند است که سبب می‌شود خیال کاربر ایرانی از وجود تعمیرات مناسب و قطعات باکیفیت راحت باشد.

بررسی ماشین ظرفشویی بوش : به نظر می‌رسد برند بوش در کیفیت و دوام محصولاتش به‌خصوص در مدل‌های سری ۸ بسیار خوب عمل کرده است.قیمت این برند کمی گران است، اما نسبت به کیفیت آن کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال از نظر خریدارانی که کمی اقتصادی‌تر فکر می‌کنند قیمت آن بالاست. به‌طورکلی کاربران نقطه‌ضعفی برای این برند ذکر نکرده‌اند. به‌جز تعدادی محدود که به نظر آنها کار با آن کمی پیچیده است و از برنامه‌هایش به سادگی سردرنیاورده‌اند. درصد کوچکی از کاربران از خدمات پس از فروش ضعیف این برند در کشورمان و کمیاب بودن برخی قطعات آن گله‌مندهستند. برخی از افراد هم مشکلاتی را ذکر کرده‌اند که عمدتا به‌دلیل استفاده نادرست از این ماشین ظرفشویی بوده است و درواقع نقص آن به شمار نمی‌رود. به‌عنوان‌مثال بعضی از آنها می‌گویند ظروف روی را سیاه و کدر می‌کند. این در حالی است که هیچ ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف ساخته‌شده از روی طراحی نشده است.

بررسی ماشین ظرفشویی مجیک :ماشین ظرفشویی مجیک را با مجیک شف که یکی از برندهای محبوب آمریکایی در تولید ماشین ظرفشویی است، اشتباه نگیرید.مجیک یک برند کره‌ای است که از بین مدل‌های مختلف آن، مدل ۸ نفره‌اش بیشترین رضایت کاربران را به‌همراه داشته است. مقاومت، دوام و زیبایی این مدل رومیزی به‌ویژه برای خانواده‌های دو نفره مناسب به نظر می‌رسد. کیفیت و قدرت شست‌وشوی ظروف این دستگاه واقعا عالی است. از سوی دیگر برنامه‌های پیچیده‌ای ندارد و به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید.ز نقاط ضعف مجیک ۸ نفره می‌توان به صدای تقریبا بلند و نداشتن جت آب‌فشان (دوش بالا) اشاره کرد که به‌دلیل رومیزی بودن آن است. مدل ۶ نفره این برند طرفدار زیادی ندارد، به‌این‌دلیل که جادار نیست و مشکلات فنی هم دارد. برخی کاربران بر این باورند مجیک طراحی خوبی برای چیدمان ظروف ندارد.

 در بین برندهای ایرانی تنها میتوان از پاکشوما نام برد. یکی از برندهای خوب ایرانی که برای افرادی که محصولات وطنی را می‌پسندند و دوست دارند از تولید داخلی حمایت کنند محبوب است. این برند ایرانی که ماشین‌های ظرفشویی‌اش را تحت لیسانس ال‌جی تولید و عرضه می‌کند، توانسته است بازخوردهای خوبی را از کاربران دریافت کند. کیفیت این ماشین‌های ظرفشویی با توجه به قیمتی که دارند قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد. بسیاری از افرادی که پاکشوما را خریداری کرده‌اند بر این باورند که این برند ممکن است امکانات و مراحل خاص و پیچیده ماشین‌های ظرفشویی خارجی را نداشته باشد، اما برای افرادی که به‌دنبال کیفیت خوب با کاربرد آسان هستند مناسب است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر