یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین برندهای پکیج دیواری آبگرمکن های با کیفیت

عکس, بهترین برندهای پکیج دیواری آبگرمکن های با کیفیت
بهترین برندهای پکیج دیواری که می توانید بخرید:
بوش:شاید بوش را بخاطر لوازم خانگی با کیفیت و بی­نظیر آن بشناسید اما اینجا به شما می‌گوییم که سیستم‌های گرمایشی این شرکت خصوصا این نوع دستگاه بسیار پرطرفدار است. شرکت تاش سرویس نماینده بوش در ایران است که انواع مدل‌های این سیستم گرمایشی از جمله کامفورت و اکسکلوسیو را به بازار عرضه می‌کند.ظرفیت‌های این سیستم گرمایشی ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۵۰۰۰ است. ضمن اینکه تولیدات این محصول توسط شرکت بوش دو مبدله و دارای فن هستند. از دیگر ویژگی‌های خاص این محصول شرکت بوش باید به ظاهر زیبا و مطابق با تکنولوژی اروپا اشاره کرد.
بوتان: از‌جمله انواع این سیستم گرمایشی بوتان باید به مدل کالداونزیا، تک مبدل، RS بدون فن، RSI فن دار وغیره اشاره کرد. این نوع از سیستم گرمایشی بخاطر بازدهی زیاد، مصرف بهینه سوخت و وجود دودکش دوجداره بین مردم معروف شده­است.
آریستون
آریستون: آریستون هم یکی ­دیگر از برندهای معتبر تولید این وسیله است که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند اما شرکت سیهاوی نمایندگی انحصاری آن در ایران است. از مدل‌های مختلف این سیستم گرمایشی با برند آریستون باید به GENUS X، CLAS X، CARES X وغیره اشاره‌کرد. از ویژگی‌های به‌خصوص محصولات این مارک، صفحه لمسی آن است که با بهترین تکنولوژی دنیا تولید می‌شود. همچنین کم‌صداترین پکیج دیواری توسط این شرکت به بازار عرضه شده است.اما تنها آشنایی با برندهای تولید این وسیله گرمایشی کافی نیست؛ بلکه جهت خرید آن باید بدانید چه انواعی دارد که سیستمی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.
ایران رادیاتور:ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع سیستم‌های گرمایشی در ایران است. به طوری که امروزه پکیج ایران رادیاتور در مدل‌های مختلفی همچون زمینی، دیواری، چگالشی، اکو، M آنالوگ، L دیجیتال و غیره تولید می‌شود. تفاوت این مدل‌ها در ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن­ها است. به شکلی که برخی از آن­ها تک مبدل و برخی دو مبدل هستند.همچنین خوب است بدانید که این مدل از سیستم گرمایشی تولیدی توسط شرکت ایران رادیاتور ظرفیت‌های متفاوتی همچون ۲۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ کیلوکالری دارند که جهت استفاده در منازل و مکان‌های مختلف مناسب هستند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر