یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برندهای ژل برای تزریق به لب

عکس, بهترین برندهای ژل برای تزریق به لب

در این پست از یاس فان شما را بهترین برندهای ژل برای تزریق به لب آشنا می کنیم . بد نیست پیش از انجام این کار ژل های خوب را بشناسید و از پزشک خود بخواهید ژلی را که برای شما تزریق خواهد کرد به شما نشان دهد .

ژل لب رستیلن RESTYLANE : با داشتن فرمولی خاص، نوعی ژل بر اساس اسید هیالورونیک است که درست مانند هیالورونیک اسید طبیعی تولید شده در بدن عمل نموده و به این ترتیب به اصلاح چین و چروک های عمیق و یا سطحی در ناحیه صورت و اطراف لب ها می پردازد. رستیلن با ایجاد حجمی طبیعی در لب ها، سبب تقویت و بهبود بافت و رنگ آن خواهد شد. لازم به ذکر است این برند دارای تأییدیه FDA آمریکا بوده و دارای ۶ ماه الی یک سال ماندگاری می باشد.

ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan :ژوویدرم Juvederm از جمله برندهای مطرح، از زیرمجموعه های کمپانی نام آشنای Allergan فرانسه می باشد که در حوزه تولید محصولات جوان سازی صورت فعالیت دارد. محصولات پر کننده ژوویدرم که دارای تأییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد، بر پایه اسید هیالورونیک بوده و به روش های مختلف به اصلاح چین و چروک های عمیق و یا سطحی صورت و حجم دهی به لب ها می پردازد.

ژل لب بلترو BELOTERO : بلترو BELOTERO از سری محصولات کمپانی Merz آلمان یکی از تولیدکنندگان برتر طیف وسیعی از ژل های اسید هیالورونیک است. محصولات ساخت این برند در از میان بردن چروک های سطحی و عمیق صورت و همچنین افزایش حجم گونه و لب ها تأثیرات قابل توجهی دارد. ژل لب بلترو به دلیل داشتن مقادیری لیدوکائین، تا حد زیادی به کاهش درد هنگام تزریق ژل کمک خواهد کرد. ماندگاری این فیلر لب که دارای تأییدیه FDA می باشد چیزی در حدود ۶ الی ۱۲ ماه است.

ژل لب استایلج Stylage :ژل لب استایلج STYLAGE نیز از دیگر برندهای مطرح، با فرمولی فوق العاده است که حاوی اسید هیالورونیک، ماده آنتی اکسیدان (مانیتول) و نوعی بی حس کننده موضعی (۳%) می باشد.آنتی اکسیدان موجود در فیلرهای لب این برند ضمن تأثیر قابل توجه در بهبود اثرات ناخوشایند پوست، از تخریب ژل و التهاب پس از تزریق جلوگیری می نماید. ژل استایلج حجم طبیعی در لب ها ایجاد کرده و در بازه زمانی بین ۶ الی ۲۴ ماه ماندگاری دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر