یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برندهای کانسیلر برای پوست چرب و حساس

عکس, بهترین برندهای کانسیلر برای پوست چرب و حساس

کانسیلر استیکی Solution دبی : یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب کانسیلر دبی است که در دو نوع مایع و استیکی موجود می‌باشد. این محصول به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد، پوست را تغذیه رده و عیوب اطراف چشم را می‌پوشاند. از طرف دیگر حاوی روغن آرگان بوده و چربی پوست را تنظیم می‌کند. کانسیلر استیکی Solution دبی علاوه بر ماندگاری بالا، استفاده بسیار راحتی دارد.

کانسیلر میبلین مدل Fit Me :این محصول یکی از پرطرفدارترین کانسیلرهای مخصوص پوست چرب بین خانم‌هاست. کانسیلر میبلین مدل Fit Me با پوشش دهی کامل و بدون نقصی که دارد، انواع مختلف لک، جوش، تیرگی زیر چشم و قرمزی را به خوبی پوشش می‌دهد. از طرف دیگر به دلیل نداشتن چربی و روغن، به طور کامل جذب پوست می‌شود. علاوه بر این، با بافت نرم و سبکی که دارد، طراوت و تازگی پوست را حفظ می‌کند.

کانسیلر مایع radiance reveal بورژوا :این محصول با پوشانندگی عالی که دارد، یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب است. از طرف دیگر طراحی این کانسیلر به گونه‌ای است که برای آرایش چشم‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. کانسیلر مایع بورژوا با دارا بودن عصاره‌های مختلفی از جمله بامبو دریایی، کاکا و روغن‌های قهوه، پوست را به طور عمیق هیدراته کرده و پوست دور چشم را درخشان می‌کند. با استفاده مداوم از این محصول دیگر اثری از چین و چروک روی پوست اطراف چشم مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر موارد گفته شده، کانسیلر مایع radiance reveal بورژوا می‌تواند برای مدت ۲۴ ساعت خاصیت مرطوب کنندگی خود را حفظ کند.

کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای :این محصول یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب است که وظیفه اصلی‌اش پوشاندن تیرگی‌ها و چین‌وچروک‌های دور چشم است، اما می‌توان از آن برای پوشاندن لک و جای جوش نیز استفاده کرد. کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای، ماندگاری بسیار خوبی دارد و در صورت استفاده طولانی مدت، بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند.

کانسیلر مایع روبی سان :این محصول مناسب افرادی است که چروک‌های ریزی در ناحیه اطراف چشمشان دارند؛ زیرا به راحتی روی پوست اطراف چشم پخش می‌شود و با افزایش رطوبت رسانی به پوست، فاصله‌های بین سلولی را پر کرده و چروک‌ها را از بین می‌برد. از طرف دیگر کانسیلر مایع روبی سان فاقد پارابن بوده و قدرت پوشانندگی و محو کنندگی بالایی دارد. علاوه بر این، منجر به افزایش کلاژن سازی نیز می‌شود. ساختار لطیف و سبک این محصول باعث شده است هنگام استفاده هیچ‌گونه احساس سنگینی روی پوست بر جای نگذارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر