یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برند های سایه ی ابرو برای پر کردن جاهای خالی

عکس, بهترین برند های سایه ی ابرو برای پر کردن جاهای خالی
اگر قصد ندارید از مداد یا لاک های ابرو استفاده کنید بی خطر ترین راه برای پر کردن جاهای خالی ابروها استفاده از سایه ابرو است. روش زدن سایه ابرو به این صورت است که نخست ابروهای خود را با استفاده از قیچی و موچین مرتب کنید. سپس قاب زیر ابرو را به کمک یک مداد ابرو بکشید تا مرز و محدوده فعالیت برایتان مشخص شود. بعد از آن که محدوده کشیدن ابرو مشخص شد، قلم موی سایه ابرو را در سایه بزنید و خیلی آرام داخل ابرو را پرکنید.نکته‌ای که به زیباتر شدن آرایش شما کمک می‌کند این است که در آخر با یک برس ریمل تمیز، ابرو را شانه کنید تا پودر اضافی سایه پخش شود و ابروها حالت طبیعی به خود بگیرند.
معرفی انواع برندهایی که جزو بهترین مارک سایه ابرو به حساب می‌آیند:
 بورژوا: ( این برند اروپایی فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ شروع کرد و امروز بعد از گذشت چندین سال توانسته اعتماد مشتریان را به خوبی به خود جلب کند)
کنویس:محصولات این برند در کشور خودمان ایران تولید می‌شود. البته این نکته را باید بگوییم که فرمول‌ ساخت محصولات و مواد اولیه برند کنویس، از خارج از ایران تهیه می‌شود.
سایه ابرو فلورمار: (فلورمار یک برند ترکیه‌ای می‌باشد که سال‌هاست در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت دارد.)
 کالیستا : یکی دیگر از سایه ابروهای پرفروش و پرطرفدار ایرانی است که بدلیل کیفیت خوب آن، این روزها طرفداران زیادی دارد.
کنسی :برند کنسی (kenci) به شرکت فروغ آریا گستر تعلق دارد که مواد اولیه آن از فرانسه وارد ایران شده و سپس مونتاژ می‌گردد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر