یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین حرکت برای آب کردن سلولیت های پشت ران و حجم دهی به آن

عکس, بهترین حرکت برای آب کردن سلولیت های پشت ران و حجم دهی به آن

ددلیفت رمانیایی تمام آن چیزی است که شما از یک برنامه ورزشی برای اب کردن سلولیت های پشت ران و زیبا سازی عضلات پشت زانو و ران های خود می خواهید اگر این تمرین را بدون هالتر و فقط با یک میله در ست های بالا انجام دهید چربی سوزی انجام می شود ولی اگر آن را با هالتر یا دمبل در ست های کمتر انجام دهید ضمن از بین رفتن سلولیت ها عضله سازی نیز رخ می دهد. در تصویر زیر نقاط درگیر را مشاهده می کنید.

عکس, بهترین حرکت برای آب کردن سلولیت های پشت ران و حجم دهی به آن

میله هالتر را در حالی که کف دست ها به سمت بدن است ، در ناحیه کفل نگه دارید.شانه های شما باید متمایل به عقب باشند ، کمرتان اندکی قوس داشته باشد و زانوها کمی خم شوند. سپس به آرامی هالتر را بالا آورید. این نقطه شروع حرکت ددلیفت رمانیایی خواهد بود.با حرکت باسن خود به سمت عقب ، میله را پایین آورده و نزدیک به بدن نگاه دارید. سر باید به سمت جلو و سرشانه ها متمایل به عقب باشد. اگر حرکت را صحیح انجام دهید ، در زیر زانو باید به حداکثر میزان کشش ماهیچه پشت پای خود رسیده باشید. هر حرکتی بیشتر از این نقطه اضافه خواهد بود و باید از انجام آن خودداری کنید.در پایین ترین نقطه بازه حرکت خود ، با حرکت دادن کفل به سمت جلو به نقطه شروع حرکت بازگردید.تا جایی که می توانید تمرین ددلیفت رمانیایی را تکرار کنید.

محدوده حرکت در بلند کردن هالتر ، عمدتا به وسیله تحرک فرد و نیز توانایی وی در حفظ ستون فقرات تعیین می شود. هرگز در اجرای تمرین ددلیفت رمانیایی بر روی جعبه و یا نیمکت نایستید ، زیرا قابلیت کنترل محدوده حرکت را نخواهید داشت.
معمولا توصیه می شود از تسمه و یا نوار در بلند کردن هالترهای سنگین استفاده نمایید.موقعیت قرارگیری گردن به ورزشکار بستگی دارد. برخی ورزشکاران ترجیح می دهند گردن خود را در موقعیت خنثی نگه دارند ، در حالی که برخی دیگر گردن خود را اندکی بالا می آورند.
اجازه ندهید میله هالتر از بدن شما فاصله داشته باشد ، زیرا باعث چرخش پاهایتان می شود.
اطمینات حاصل کنید که انگشت شصت شما دور میله باشد و به درستی میله را گرفته باشید. تا جایی که می توانید میله را محکم نگه دارید.
زمانی که خم می شوید ، وزن شما بر روی پاشنه پا منتقل می گردد. از این رو باید وزن را به طور یکسان روی پاهایتان پخش کنید و اجازه ندهید پنجه پاهایتان بلند شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر