یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین داروهای موجود در داروخانه ها برای تقویت ابرو

عکس, بهترین داروهای موجود در داروخانه ها برای تقویت ابرو

اگر نمیخواهید از روشهای خانگی برای تقویت ابروهای خود استفاده کنید ما در این پست شما را با بهترین داروهای تقویت کننده ابرو آشنا می کنیم. اما بهتر است بدانید درمان های خانگی چون روغن کنجد ، روغن بادام و روغن نارگیل نیز تاثیر بسیار زیادی در پر پشت شدن ابرو دارند به شرطی که در زدن آنها افراط نکنید و مقدار کمی از آنها را با گوش پاک کن روی ابروها زده و از مالش ابروها خودداری کنید.

هم چنین شما می توانید از ماینوکسیدیل ۲ درصد برای تقویت ابروهای خود استفاده کنید این محصول به طور متوسط ​​رشد ابرو را افزایش می دهد، طبق مطالعات  آکادمی آمریکایی درماتولوژی ، حدود یک سال طول می کشد تا نتایج کامل استفاده از Rogaine به صورت روزانه مشاهده شود. از آنجا که موهای شما روند احیا را طی می کند ، ممکن است طی دو ماه اول ریزش مو را افزایش دهید ، و سپس به آرامی شروع به رشد مجدد مو کنید. از آنجا که چنین نتایجی با موهای روی سر مشاهده شده است ، به احتمال زیاد در مورد موهای ابرو نیز کاربرد دارد.

بهترین محصولات تقویت کننده ابرو :

ژل تقویت کننده ابرو سروینا

شرکت سروینا یکی از برند‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است که برپایه عصاره‌های گیاهی است. این ژل ابرو حاوی عصاره گیاه رازیانه، گزینه، آویشن، بابونه و رزماری است. استفاده از این مدل ژل ابرو سبب جلوگیری از ریزش ابرو‌ها گشته و همچنین موجب رشد مجدد ابرو‌ها می‌گردد. قبل از استفاده از این محصول، ابتدا ابرو‌های خود را با یک پاک کننده ملایم تمیز کرده و سپس آن را به ابروهایتان بزنید.

کرم تقویت کننده ابرو سریتا

این محصول گیاهی حاوی مواد طبیعی مثل عصاره نعناع فلفلی، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره مریم گلی و عصاره بابونه است. همچنین ویتامین B ۵ و B ۶ موجود در این ژل ابرو سبب تقویت ابرو‌ها شده و مو‌های ابرو را ضخیم‌تر می‌کند. این ژل را می‌توانید روی ابرو‌ها ماساژ داده و بگذارید تا هر زمان که می‌خواهید روی ابرو‌ها بماند. همچنین این محصول خواص آنتی اکسیدانی داشته و به این ترتیب، علاوه بر از بین بردن اثرات و عوامل مضر، اثر مثبتی در تقویت فولیکول‌های ابرو دارد.

ژل حالت دهنده ابرو اسنس

اسنس یکی از برند‌های معروف لوازم آرایش است که اکثر محصولات آن قیمت مناسبی داشته و کیفیت نسبتا خوبی نیز دارد. این ژل ابروی بی رنگ، بافت ژله‌ای داشته و کاملا شفاف است. استفاده از این محصول می‌تواند حالت ابروی شما را ثابت نگه داشته و جلوه طبیعی و زیبایی به آن دهد. این ژل ابرو، حالت ابرو‌های شما را تا مدت نسبتا طولانی مرتب کرده و رو به بالا نگه می‌دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر