یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین داروها برای باز کردن کیپی بینی بچه ها

عکس, بهترین داروها برای باز کردن کیپی بینی بچه ها
گرفتگی بینی کودکان به خصوص شب ها برای آن ها بسیار سخت و عذاب آور است و نمی توانند با آن  کنار بیایند و گریه و بی قراری می کنند. سخت نفس کشیدن کودک برای او بسیار سخت و برای والدین سخت تر است و بهتر است آن را با داروهای شیمایی یا روش های خانگی که در این پست به شما آموزش خواهیم داد درمان کنید تا هر چه زودتر کودک دلبند شما از گرفتگی بینی خلاص شود.

نخست درمان با روش های خانگی :

مصرف زنجبیل خرد شده (۱ قاشق چای خوری)با یک لیوان آب گرم می تواند باعث تسکین گرفتگی بینی شود. یک فرد می تواند یک فنجان چای را با ترکیبی از زنجبیل، عصاره لیمو و عسل مصرف کند تا نتایج موثری به دست آید. برای کودکان با اجازه ی پزشک.
زیاد کردن رطوبت هوا : رطوبت به هوا باعث تسکین گرفتگی بینی شده و به کاهش خلط در بینی کمک می کند، رطوبت و بخار می تواند باعث تسکین سینوس ها شده
سیر: سیر حاوی مزه تندی است که ترشحات را آزاد می کند و به تخلیه مجاری بینی کمک می کند و باعث می شود که شما به راحتی نفس بکشید. هم چنین به بهبود منظم سیستم ایمنی کمک می کند البته حتما با مشورت و اجازه ی پزشک و هرگز به صورت خودسرانه برای کودکان استفاده نشود.
سرکه سیب به تمیز کردن بینی با رقیق کردن خلط کمک می کند و سینوس ها را تخلیه می کند، با اجازه پزشک برای کودک می توانید استفاده کنید چراکه به تمیز کردن بینی و مسیر بینی برای یک نفس راحت کمک می کند.
از اسپری های آب نمک استفاده کنید و با آب شور بینی خود را شسته شو دهید. شست و شو با نمک به درمان انسداد بینی و همچنین از بین بردن ذرات ویروس و باکتری بینی کمک می کند.
سوپ مرغ داغ بهترین درمان برای گرفتگی بینی است چون به طور موثر علائم سرماخوردگی را درمان می کند در حالی که به گرفتگی بینی کمک می کند. هم چنین می توانید سوپ سبزیجات را بخورید تا سریعا التیام پیدا کنید

 دوم درمان  گرفتگی بینی با داروها

اگرکودک شما اجازه نمی دهد که قطره در بینی او بریزید یا دارویی را در بینی او اسپری کنید او را اذیت نکرده و به جای قطره و اسپری از شربت کوریزان کودک استفاده کنید . در ترکیبات این دارو نوشته شده است :
۱۶۰ میلی‌گرم استامینوفن به علاوه ۲/۵ میلی گرم فنیل آفرین هیدروکلراید به علاوه ۱۲/۵ میلی‌گرم دیفن هیدرامین هیدروکلراید در ۵ میلی‌لیتر
این دارو حاوی فنیل آفرین است که می تواند به سرعت راه های تنفسی کودک را باز کند. این دارو درد و تب ناشی از سرماخوردگی و سینوزیت را بهبود می‌بخشد و برای برطرف کردن گرفتگی بینی، حساسیت و آبریزش بینی کاربرد دارد.
قطره های درمان کننده که حتما باید پیش از مصرف عوارض و موارد منع مصرف آنهها را مطالعه کنید:
قطره بینی نازوفرین: به منظور تسکین علامتی احتقان بینی ناشی از سرماخوردگی
قطره بینی فنیل افرین
اسپری بینی دکوفن

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر