یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین درمان گیاهی گرفتگی رگ های قلب

عکس, بهترین درمان گیاهی گرفتگی رگ های قلب

گیاه مغربی یکی از بهترین داروهای گیاهی است که برای گشاد کردن عروق و رگ های بدن به خصوص رگهای قلب تجویز می شود. نام علمی این گیاه Evening primrose است.این گیاه در ایران نمی روید، ولی محصولات روغن آن در فرآورده های مهمی استفاده می شود.

برای اینکه دچار گرفتگی رگ های قلب نگردید می توانید از گیاه مغربی استفاده کنید و از خواص بی نظیرش بهره ببرید.بیماری های قلبی در تمام جهان بسیار شایع است. مثلا در کشور بزرگی مانند آمریکا، این بیماری ها در سال، جان بیش از ۶۰۰هزار نفر را می گیرد. بسیاری از افراد در سراسر دنیا با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می کنند.

از این میان، تعدادی از درمان های خانگی مانند روغن گل مغربی بهره می برند. بنا به تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ روی موش ها انجام شد، روغن گل مغربی دارای خواص ضدالتهابی است و کلسترول خون را کاهش می دهد.

بسیاری از افرادِ دچارِ بیماری های قلبی در بدن خود التهاباتی دارند که البته دقیقا مشخص نیست این التهابات باعث بروز مشکلات قلبی شده است یا خیر.

می توانید زیر نظر پزشک و به مدت چهار ماه، ۱۰ تا ۳۰ میلی لیتر روغن گل مغربی را مصرف کنید و شاهد بهبود سلامت عمومی قلب تان باشید. اگر داروهای دیگری هم برای قلب تان مصرف می کنید، حتما در استفاده از این روغن و مکمل های آن دقت کنید.

تا کنون عوارض جانبی خاصی برای این گیاه گزارش نشده است. با این وجود زیاده روی در مصرف این گیاه و فراورده های تهیه شده از آن ممکن است باعث کاهش انعقاد خون و افزایش خونریزی شود، همچنین از دیگر عوارض اسراف در مصرف این گیاه دارویی، سر درد، سوء هاضمه و ایجاد حالت تهوع میباشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر