یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین راه ها برای شاداب به چشم آمدن پوست و چشم ها و بدن

عکس, بهترین راه ها برای شاداب به چشم آمدن پوست و چشم ها و بدن
حتما شده وقتی با کسی روبه رو می شود به شما بگوید چرا انقدر خسته به نظر می رسی یا عکسی بیندازید و دیگران با دیدن آن به شما بگویند چقدر غمگین و پژمرده افتاده ای ؟ شنیدن این حرفها خیلی ناخوشایند است. چگونه شاداب و پر انرژی و شاد به چشم بیاییم ؟ راه حل های زیر کاملا به کار ببندید تا این حس بد را از وجود خود و اطرافیان دور کنید.
برای شاداب نشان دادن پوست صورت: پوست شما با این ترفند شاداب می شود. چند قطره ای لیمو و روغن زیتون را به آبی که در ان چند تکه یخ انداخته اید بیفزایید. یک تکه یخ را بر روی صورت خود حرکت دهید، درابتدا سرمای آن زیاد است ولی پوست شما به آن عادت خواهد کرد.سرمای یخ پف صورت شما را کاهش میدهد، همچنین اسید سیتریک موجود در آب لیمو باعث سفت شدن پوست شما می شود و روغن زیتون به رطوبت پوست شما می افزاید.
برای شاداب نشان دادن چشم ها : یک تکه پارچه نخی را در درون قهوه ای که کاملا دم کشیده است فرو ببرید و آنرا به آرامی در زیر چشمهایتان فشار دهید. این کار باعث می شود که پف و گودی دور چشم از بین برود. کافئین موجود در قهوه باعث می شود هاله سیاه ریگ دور چشم کمرنگ شود و از پف دور چشم نیز می کاهد.از مداد چشم تیره در قسمت داخلی پلک بالایی استفاده کنید، این کار قسمت سفیدی چشم شما را براق تر نشان می دهد.( به هیچ عنوان زیر چشم را تیره نکنید که خستگی چشم دو برابر دیده می شود ) از مداد چشم روشن در قسمت داخلی پلک پایین خود استفاده کنید.از ریمل استفاده کنید. سعی کنید حالت قشنگی به مژه های پلک بالایی بدهید. از سایه پررنگ در گوشه چشم استفاده کنید. این قسمت بطور طبیعی تیره بنظر می رسد. وقتی از سایه های پررنگ در این قسمت استفاده می کنید باعث می شود که چشم شما براق تر بنظر رسد.از سایه های مایل به قرمز استفاده نکنید. سایه هایی که ته رنگ قرمز دارند مثل قهوه ای باعث می شود که سرخی چشمان شما بیشتر جلوه کند. از سایه های سرد استفاده کنید
برای شاداب نشان دادن لب ها : از رژ لب صورتی براق استفاده کنید. این کار هم به چهره شما رنگ می دهد و هم باعث می شود که چشمان خسته شما کمتر در نظر اطرافیان جلب توجه کند
برای شاداب نشان دادن بدن : از دوش آب ولرم استفاده کنید. حمام کردن با آب ولرم در صبح باعث می شود که خون در زیر پوست شما جریان یابد و شادابی به پوست شما باز گردد.بصورت وارونه بخوابید طوریکه سر شما پایین تر از بدن و پاهایتان قرار گیرد. این کار باعث می شود که خون در صورت شما جریان یابد و صورتی گلگون و سرحال داشته باشید..موهای خود را به سمت بالا جمع کنید و ببندید. این کار باعث میشود که صورت شما کمی به سمت بالا کشیده شود و چهره شما را بازتر نشان دهد.از مصرف غذاهای شور خودداری کنید. سدیم زیاد باعث پف کردن صورت شما می شود. از مصرف انواه سس ها بپرهیزید زیرا اکثر انها پرچرب اند و طعم نمک را به خود جذب می کنند در نتیجه شما نمی توانید طعم شوری آن را حس کنید.از وسائل زینتی براق و درخشان استفاده کنید زیرا شما را سرزنده و سرحال نشان می دهد.هیچوقت بروی صورت نخوابید. این کار پف صورت را زیاد می کند و باعث می شود چهره شما بیشتر خسته و خواب آلود بنظر رسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر