یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین روشها برای از بین بردن سوسکهای مخفی در منزل

عکس, بهترین روشها برای از بین بردن سوسکهای مخفی در منزل

بی شک چندش آورترین صحنه در هر خانه ای دیده شدن یک سوسک در آن است. سوسک می تواند سوسکهای ریز کابینت یا سوسکهای بزرگ فاضلاب باشد. فرقی نمی کند شما باید هر چه سریع تر خود را از شر آن ها خلاص کنید. در زیر بهترین راه کارها برای شما ارائه شده است . مناطق ورود احتمالی را مسدود کنید.اطمینان حاصل کنید که هیچ گیاه یا شیئی در تماس با هیچ یک از دریچه های موجود در خانه نباشد، زیرا سوسک ها می توانند از این طریق صعود کنند. هر گونه درز و شکاف را در داخل و خارج منزل خود مسدود کنید. با این حال زیاد به خودتان سخت نگیرید. فقط درز ها و شکاف هایی را که می توانید مسدود کنید.

شکر و گچ:مقادیر مساوی از گچ خشک و قند را با هم مخلوط کنید. مخلوط را داخل ظروف کاسه ای بریزید و سپس آنها را داخل همه ی کابینت های خود، بویژه آنهایی که زیر سینک ها هستند قرار دهید.

اسید بوریک:اسید بوریک را زیر سینک ها، اطراف یخچال و هر مکان دیگری که فکر می کنید سوسک ها می توانند بیایند بریزید. هنگامی که سوسک اسید بوریک را می بلعد، تمام آب بدنش خشک شده و از بین می رود. با این حال، اگر حیوانات خانگی دارید، اسید بوریک را در جایی که فکر می کنید ممکن است بتواند به آن دسترسی پیدا کند قرار ندهید. اسید بوریک می تواند برای حیوانات خانگی بسیار سمی باشد.

علف گربه:برگ های این گیاه را از از محل کاشت آن جمع آوری کنید. برگ ها را بین انگشتانتان بسابید، سپس آنها را هر جایی که فکر می کنید سوسک ها می توانند بیایند قرار دهید. سوسک ها این گیاه را دوست ندارند.

گیاخاک:بسیاری از مردم از گیاخاک در باغ های خود استفاده می کنند، اما اگر در آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنید، سعی کنید از گیاخاک گیاه سرو استفاده کنید. به دلیل اینکه سوسک ها از این گیاخاک بیش از سایر کودهای گیاهی نفرت دارند، استفاده از آن در اطراف خانه شما می تواند این آفات را خنثی کند.

تله های سوسک :تله های سوسک را سراسر خانه روی میزها و زیر سینک ها قرار دهید. به جای اسپری کردن حشره کش ها بر سوسک ها از تله های چسبنده استفاده کنید، زیرا اسپری های حشره کش موجب گسترش سموم در همه جای خانه می شوند که کودکان و حیوانات خانگی را در معرض خطر قرار می دهد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر