یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

بهترین روش پختن پنکیک پیتزایی

عکس, بهترین روش پختن پنکیک پیتزایی

برای درست کردن این پنکیک پیتزایی خوشمزه به شیر ، آرد ، تخم مرغ، روغن،گوجه فرنگی ، انواع فلفل و پنیر پیتزا نیاز دارید

مواد لازم برای داخل پنکیک
سوسیس خرد شده کوچک به مقدار لازم……………..فلفل سبز ۱ عدد

گوجه فرنگی ۱ عدد………………….

فلفل کاپیا نصف یک عدد……………….نمک و پودر چیلی و آویشن به مقدار لازم

پنیر پیتزا به مقدار لازم

مواد لازم پنکیک پیتزایی

تخم مرغ ۲ عدد…………………آرد یک و نیم لیوان
روغن ۴ قاشق غذا خوری……………….شیر یک و نیم لیوان…………..نمک به مقدار لازم

آموزش:
نخست خمیر پنکیک را آماده می کنیم. برای این کار، یک ظرف مناسب برداشته و تخم مرغ ها را درون آن می شکنیم. سپس آن ها را با همزن سیمی می زنیم تا یکدست شود و از لختگی خارج شود.روغن و شیر و نمک را اضافه کرده و هم می زنیم تا یکدست شود. در این مرحله آرد را کم کم اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا یک مایع یک دست و نرمی بدست آید.

برای آماده سازی قسمت میانی پنکیک ها، ابتدا گوجه فرنگی را شسته و به قطعات کوچک ریز خرد می کنیم.سپس فلفل ها را هم ریز خرد می کنیم. سوسیس ها را هم خرد می کنیم. می توان سوسیس ها را با رنده درشت نیز رنده کرد. یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود.

سپس آن ها را سه دور تفت می دهیم.با گوجه و فلفل خرد شده مخلوط کرده و نمک و ادویه را اضافه می کنیم و کنار می گذاریم. یک تابه نچسب برداشته و روی حرارت می گذاریم. می توان کف آن را کمی چرب کرد یا بدون روغن پخت. وقتی تابه گرم شد، ۱ پیمانه خمیر کرپ را درون تابه می ریزیم. ظرف را به آرامی می چرخانیم تا به طور یکنواخت پهن شود.

وقتی یک طرف خمیر پخته شد و شروع به حباب زدن کرد، آن را بر می گردانیم. مواد میانی را در نیمی از طرف پخته آن می ریزیم. پنیر پیتزا هم روی آن می پاشیم.طرف دیگر آن را روی مواد بر می گردانیم و می گذاریم دو طرف و داخل آن، پخته شود. می توان به هر مدل دلخواهی مواد را داخل پنکیک پر کرد. سپس درون ظرف مناسب سرو می گذاریم و با کمی سس دلخواه سرو می کنیم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر