یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین روغن گیاهی برای درمان پوست های خیلی خشک

عکس, بهترین روغن گیاهی برای درمان پوست های خیلی خشک

در صورتی که پوست شما به شدت خشک و پوسته پوسته شده است(مرطوب کننده های قدرتمند خانگی برای پوست خشک) طوری که حتی کرم های مرطوب کننده قدرتمند و گران قیمت نمی توانند این مشکل را بر طرف کنند بهترین روغن گیاهی درمان گر برای شما روغن صندل است.

روغن صندل زمانی که  پوست خشک است  استفاده می شود داروی خوبی برای درمان پوست پوسته پوسته و خشک است. شما همچنین می توانید پودر چوب صندل را  با مقداری شیر بر روی صورت بمالید، آن را انعطاف پذیر و نرم میکند. هم چنین صندل نیز یک درمان خوب برای پوست های نرم و درخشان است.  صورت خود را  خوب با روغن چوب صندل ماساژ دهید.همچنین می توانید پودر چوب صندل را با هر روغن دیگر مخلوط کرده  ماساژ  دهید و بمدت  ۱۲ ساعت بر روی پوست بماند. طبع صندل قرمز سرد و خشک است.در هندوستان از چوب صندل قرمز به عنوان خنک کننده و قابض و تونیک در استعمال خارجی برای ناراحتی های صفراوی و رفع التهاب و سردرد گرم و کاهش تب و همچنین برای رفع ناراحتی های پوست و ضمنا برای تقویت دید چشم تجویز می شود. در تایوان از محلولی که از خیس کرده خاک اره آن حاصل می شود، برای کاهش ورم استفاده می شود.

در اندونزی خاک اره صندل قرمز را با برنج می پزند و برای قطع خونریزی می خورند. چوب قرمز آن داروی رفع ناراحتی خون است و در زخم ها و جراحت های مختلف از آن برای قطع خونریزی و از بین بردن چرک و عفونت استفاده می کنند. بومی ها در تایوان از این گیاه به عنوان یک داروی سری برای معالجه مسمومیت استفاده می کنند.برای تقویت دید چشم از دمکرده گیاه صندل سرخ استفاده می‌کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر