یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین شامپوهای ماینوکسیدیل دار

عکس, بهترین شامپوهای ماینوکسیدیل دار

همان طور که می دانید بهترین و قطعی ترین درمان ریزش مو زدن ماینوکسیدیل است. شامپوهای حاوی ماینوکسیدیل اگر چه تاثیر ماینوکسیدیل  را ندارند اما نسبت به دیگر شامپوها تاثیر بیشتری روی درمان ریزش مو و رویش مو دارند. بهترین شامپوهای ماینوکسیدیل را بشناسید.

*شامپو ضدریزش مو ماینوکسا ویرگو : دارای بیشترین ماینوکسیدیل و درمان موثر ریزش مو

*شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین: شامپو ضد ریزش ماینوکسیدیل لامینین حاوی کافئین و ماینوکسیدیل است که تقویت کننده و افزایش دهنده استحکام و ضخامت تار مو بوده و تاثیر مستقیمی در ریشه و تحریک رشد مو دارد.

*شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو دئودراگ: در بین تمام شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی، شامپوی ضد ریزش موی دئودراگ را می توان بهترین و قوی ترین شامپوی ضد ریزش مو به حساب آورد و بسیاری از کسانی که از این شامپو استفاده کرده اند، از مصرف آن راضی هستند. علت این موضوع استفاده از ماینوکسیدیل در ترکیبات این شامپو است. در کنار ماینوکسیدیل ۱%، از کافئین، ساوپالمتو و رزماری هم استفاده شده است. با اینکه بهترین غلظت ماینوکسیدیل برای درمان ریزش موی زنان ۲% و برای مردان غلظت ۵% است اما غلظت ۱% هم می تواند باعث گشادش دن عروق خونی و افزایش خون رسانی به فولیکول های مو شده و در نتیجه باعث رشد مجدد موها می شود. کافئین هم جریان خون را افزایش می دهد اما به اندازه ماینوکسیدیل موثر نیست.

نکته : تحقیقات انجام شده در کشور امریکا در مصرف کنندگان شامپو ماینوکسیدیل نشان می دهد که این محصول سبب کاهش ریزش مو و تقویت رشد ریشه های مو در این افراد می گردد. در واقع این محصولات با تأثیر بر روی عروق سطحی ناحیه سر سبب Hypervascularization (گشادی عروق شده) شده که نهایتاً سبب می گردد تا فولیکول های مو دسترسی بیشتری به مواد غذایی داشته، در نتیجه باعث Porliferation فولیکول ها و در آمدن آن ها از مرحله تلوژن (استراحت) به آنژن (رشد) گردد. می دانیم که مانیوکسیدیل حداکثر بر ۳۰% افراد مؤثر بوده، نیمه عمر این ماده در خون ۴ ساعت و حداکثر جذب از راه پوست ۳/۰ تا ۵/۴% می باشد و در ناحیه فرق سر و فوقانی بهتر از نواحی قدامی و پیشانی مؤثر می باشد. در نهایت بعد از گذشت ۴ تا ۶ ماه موهای پرز مانندی در ناحیه رشد می نماید. دقت شود پس از اثردهی به هیچ وجه درمان قطع نگردد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر