یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین مارک ژل شستشوی بانوان فیروز یا بقیه

عکس, بهترین مارک ژل شستشوی بانوان فیروز یا بقیه
ژل شستشوی بانوان یکی از محصولاتی هست که هر خانمی باید از آن استفاده کند. خیلی از خانم ها اعتقاد دارند مصرف این ژل باعث بیماری و خارش و ایجاد عفونت می شود اما این یک باور اشتباه است و این ژل ها باعث افزایش سلامتی باروری و درمان عفونت های مزمن هستند. شما باید از این ژل ها به صورت روزانه یک یا دوباره استفاده کنید. اما کدام برند ژل بانوان بهتر است ؟

ما در این پست از یاس فان به معرفی بهترین ژل های ایرانی می پردازیم. از ارزان ترین ژل بانوان شروع می کنیم ژل بانوان فیروز که کمتر کسی است اسم این برند را نشنیده باشد. شاید بتوان گفت برای شروع بهترین ژل برای شما ژل فیروز است چون ایجاد حساسیت نمی کند خوش بو است و قیمت آن مناسب است. فیروز برند ایرانی قدیمی و شناخته شده‌‌ای بوده که امتحان خود را در مسیر تولید محصولات مراقبتی به خوبی پس داده است. ژل بهداشتی فیروز به حفظ رطوبت طبیعی پوست ناحیه ژنیتال و بهبود التهاب کمک می‌کند.محصول نسبت به رقبای ایرانی از کیفیت بالایی نسبت به قیمت برخوردار است. طرفداران این ژل تقریبا حاضر نیستند ژل دیگری را امتحان کنند و این ژل تمام آنچه که شما از یک ژل شستشوی مرغوب می خواهید دارد و بهترین ویژگی آن این است که باعث ایجاد خشکی در این ناحیه نمی شود.  حال به معرفی دیگر ژل های شستشو می پردازیم که گران تر هستند و ممکن است ایجاد آلرژی کنند. پس حتما پس از خرید مقدار کمی از ژل را روی دست خود زده و پس از چند دقیقه بشورید. اگر حساسیت نداشتید ژل را امتحان کنید.

*البته لازم به ذکر است که اگر فقط به دنبال بوی خوش این زل ها هستید بهترین برند برای شماژل بهداشتی بانوان سینره مدل ارکیده است. *

برندهای خوب ژل شسشتوی بانوان در بازار ایران:

ژل بهداشتی هیدرودرم مدل Fresh care :  این محصول معمولا PH ملایم‌تری نسبت به محصولات بانوان دارد و بنابراین با پوست ناحیه در سنین پایین‌تر سازگاری بیش‌تری دارد.

ژل بهداشتی بانوان سینره مدل Orchid :  با رایحه مطبوع و کاملا طبیعی

ژل بهداشتی بانوان لابورن مدل Cleansing Gel: فرمولاسیون آرام‌بخش و ضدالتهاب محصول به رفع خارش و سرخی ناحیه کمک می‌کند. بنابراین جهت رفع هرگونه خارش و سرخی قبل و بعد از شنا یا هر فعالیت ورزشی مناسب خواهد بود. عصاره آلوئه ورا و عصاره همیشه بهار نیز در ترکیبات این محصول به کار برده شده که به رفع بوی نامطبوع ناشی از تعریق در ناحیه کمک می‌کنند.

ژل بهداشتی بانوان استم سل : برند استم سل حرکتی متفاوت در تولید محصولات ضد سرطان بهداشتی بانوان را شروع کرده است. این برند خلاق برای پوست‌های حساسی توصیه می‌شود که همواره قربانی عوارض جانبی و حساسیت‌زا محصولات مراقبتی هستند. PH محصول ۵/۵ است و می‌تواند در طول روز اسیدیته مناسبی را برای جلوگیری از رشد عوامل فرصت طلب خارجی فراهم کند.

ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital : با وجود استفاده از عصاره یاس سفید، بید سفید، آویشن و گل سرخ، محصول کاملا ضد حساسیت است.

ژل بهداشتی بانوان فیروز مدل Intimate Gel : محصول نسبت به رقبای ایرانی از کیفیت بالایی نسبت به قیمت برخوردار است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر