یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین نرم افزار برای مدیریت یک کار گروهی یا دانشگاهی

عکس, بهترین نرم افزار برای مدیریت یک کار گروهی یا دانشگاهی
یکی از بهترین برنامه های مدیریت کارها به خصوص برای کارهای دانشگاهی و گروهی برنامه ی Trello  است. اپلیکیشن Trello با حجم ۴۸ مگابایت برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس عرضه شده و کاملا رایگان است. این سرویس روی مرورگر هم در دسترس قرار دارد.در این صفحات امکان اولویت‌بندی برنامه‌ها و افزودن لینک، فایل، تصویر و نوشته به آن‌ها وجود دارد. اگر در محیط کاری خود به اپلیکیشنی نیاز دارید که گزارش کار همه اعضا را به دقیق‌ترین شکل ممکن مشخص می‌کند، اپلیکیشن Trello بهترین گزینه ممکن است.
ساخت حساب کاربری در ترلو:برای ساخت حساب کاربری در ترلو، باید ابتدا به آدرس آن وارد شوید. آدرس وب سایت ترلو https://trello.com است. پس از ورود به این آدرس، روی گزینه Sign up کلیک کنید.شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن نام، ایمیل و رمز عبور خواسته شده است. این سه بخش را تکمیل کرده و روی دکمه Create New Account کلیک کنید. در این شرایط ایمیل تأیید به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود که باید آن را با ورود به ایمیل خود، تائید نمایید.
ساخت تیم در ترلو:در منوی کناری صفحه، به بخش Teams وارد شده و روی گزینه Create a team کلیک کنید. این قابلیت در بخش + سمت راست بالای صفحه نیز وجود دارد.بعد از آن صفحه کوچکی برای شما باز می‌شود که باید در اولین کادر آن، نام تیم خود را وارد سازید. سپس در کادر بعدی می‌توانید یک توضیح در خصوص تیم تایپ کنید. بعد از این دو کار، روی گزینه Create کلیک کرده و تیم شما ایجاد خواهد شد.بعد از آن که با کلیک روی گزینه Create، تیم خود را ایجاد کردید، به صفحه بعدی یعنی صفحه تنظیمات تیم هدایت خواهید شد. در این صفحه با سه قسمت Boards، Members و Settings روبرو می‌شوید.
ساخت بورد Board : برای ایجاد فضای مدیریت پروژه در محیط ترلو، نیاز است که یک بورد بسازید. به واقع در این بورد است که می‌توانید وظایف و قسمت‌های مختلف پروژه را تنظیم نموده و آن را به اعضای تیم تخصیص دهید.برای ساخت بورد روی علامت + در سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه New Board (بورد جدید) را انتخاب نمایید. در این مرحله می‌توانید برای بورد تازه، یک نام انتخاب کنید. بدیهی‌ست که این نام را باید در کادر مربوط به آن تایپ کرده و سپس روی کلید Create کلیک نمایید.
اضافه کردن اعضا به بورد در ترلو :پس از ساختن بورد خود، ممکن است بخواهید اعضایی را به آن اضافه کنید. برای این منظور راه ساده‌ای در پیش خواهید داشت. کافی ست که روی گزینه Add Members کلیک کرده و آدرس ایمیل فرد مورد نظر خود را در آن وارد کنید.بوردها می‌توانند در فرمت شخصی و Personal بوده و یا این که گروهی و Team باشند. به ترتیب این دو در انحصار شخص بوده و یا این که با اعضای تیم به اشتراک گذاشته می‌شوند.در محیط هر بورد سه ستون To Do، Doing و Done را داریم. شما می‌توانید با استفاده از گزینه Add a list، لیست‌های مورد نظر خود را نیز ایجاد کرده و اضافه نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر