یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین نوع آرایش برای موهای سیاه و چشمان مشکی

عکس, بهترین نوع آرایش برای موهای سیاه و چشمان مشکی
موهای مشکی از آن دسته رنگهاست که همواره مد بوده و زیبایی های فراوانی دارد همه پسند است و با هر نوع آرایشی مچ می شود. اما باید دقت داشته باشید که آرایش شما با موهای مشکی نباید خیلی بی روح و بی رنگ باشد. شما باید از اعجاز رنگ ها در کنار موهای سیاه خود استفاده کنید. سایه اسموکی یا همان دودی هم یکی از مواردی است که می‌توانید برای آرایش با موهای مشکی در نظر بگیرید. برای آرایش خود چشم‌ها هم به سراغ خط چشم گربه‌ای بروید. برای اینکه در کشیدن این نوع از خط چشم وارد شوید، نیاز به تمرین و البته ابزارهایی دارید: خط چشم مایع و ماژیکی. اگر حرفه‌ای باشید که با یک اشاره و خیلی سریع با هر خط چشمی می‌توانید، خط چشمی گربه‌ای برای خود بکشید. اما اگر هنوز تازه‌وارد هستید، تلفیق مداد‌چشم‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر حالت گربه‌ای را در چشم‌ها به‌وجود بیاورید.(اگر پوست‌تان تیره است، از سایه دودی (تیره و سیاه) استفاده کنید و برای بخش‌های روشن کار هم از رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای روشن یا رنگ‌های روشن مشابه کمک بگیرید.اگر پوست‌تان روشن است، از خاکستری یا خاکستری مایل به قهوه‌ای استفاده کنید و برای بخش‌های روشن کار هم از قهوه‌ای، سرمه‌ای، آلویی یا سبز تیره کمک بگیرید.)
زمانی که موهایتان مشکی است، استفاده از رژ لبی قرمز می‌تواند شما را شبیه ستاره‌های کلاسیک سینما کند. پس از اینکه برای آرایش لب‌ها از رنگ‌های براق و قرمز استفاده کنید، اصلا نترسید. برخی فکر می‌کنند که تیره‌بودن موها دلیلی است بر اینکه تمام بخش‌های صورت را آرایشی به‌شدت ملایم کنند. این اشتباه است. در این صورت تضاد رنگی میان صورت و موها بسیار اغراق‌شده و نامطلوب خواهد شد.انتخاب قرمز پررنگ تنها گزینه پیش روی‌تان نیست. شما می‌توانید به سراغ رنگ‌های مختلفی از طیف قرمز بروید. مثلا قرمز بورگاندی یا بادمجانی هم گزینه‌های خوبی هستند. البته اگر روی چشم‌ها به‌اندازه کافی کار می‌کنید و آنها را با آرایش دودی و نکاتی که در قسمت بعدی گفته‌ایم، آماده می‌کنید، امکان استفاده از رنگ‌های نود و کرم هم برای لب وجود دارد.این دیگر انتخاب شخصی‌تان است که می‌خواهید بیشتر توجه را به سمت چشم‌هایتان جذب کنید یا لب‌ها. استفاده از رژ لبی براق با رنگی خنثی هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
از ریملی استفاده کنید که مژه‌های‌تان را حجم می‌دهد و آنها را بلند می‌کند. مژه‌ها را حسابی ریمل بزنید و بدانید که این کار باعث می‌شود که یک‌دستی میان رنگ موی مشکی و مژه‌های‌تان به‌وجود بیاید. زیبایی یعنی تناسب و هماهنگی میان بخش‌های مختلف صورت. پس اگر بتوانید به نوعی یک‌دستی و انسجام میان رنگ‌ها و طرح‌های آرایش با موی مشکی برسید، بسیار زیبا خواهید شد.یکی دیگر از نکات آرایش با موهای مشکی استفاده از برونزرهاست. برونزرها به پوست‌تان درخشش می‌دهند و جلوه آرایش‌تان را زیاد می‌کنند. پس به‌جای استفاده از فاندیشن‌ها و کرم پودرهایی که پوست‌تان را سفید یخی یا در بهترین شکل، روشن می‌کنند از کمی برونزر بهره ببرید و پوست را براق و شاداب کنید. در استفاده از برونزر دقت کنید و آنها را برای نواحی صورت مانند گونه‌ها، قوس دوبخشی بالای لب و پُل بینی بزنید. حواستان باشد که ایده استفاده از برونزر و توناژ رنگی طلایی روی پوست‌های تیره‌ بیشتر جواب می‌دهد. پوست‌های روشن‌تر باید به سراغ رنگ‌های هلویی و صورتی بروند.
ابروها هم باید در هماهنگی با رنگ موها باشند. اگر موهای‌تان به‌طور طبیعی مشکی است ولی ابروهای کم‌پشت و کم‌رنگی دارید، باید با ترفندهای آرایشی مانند استفاده از ژل‌ها و مدادهای ابرو یا پودرهایی که در بازار وجود دارد، خلأ میان رنگ ابروها و موهای مشکی‌تان را پُر کنید. اگر هم موهای‌تان را مشکی کرده‌اید، باید باز هم به فکر ابروها باشید. در صورتی که می‌خواهید ابروها را رنگ کنید، یادتان باشد که نباید بیش از حد آنها را تیره و اصطلاحا پرکلاغی کنید. این کار باعث می‌شود که چهره‌تان اخمو یا عصبانی به‌نظر برسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر