یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین نوع جراحی برای بینی های گوشتی و ضخیم

عکس, بهترین نوع جراحی برای بینی های گوشتی و ضخیم

اگر بینی شما استخوانی و قوز دار نیست و می خواهید بینی گوشتی خود را کوچیک کنید بهترین گزینه جراحی برای شما عمل بینی با لیزر است. لیزر می تواند به سادگی مشکل بینی شما را حل کند.

وقتی شما به جراح مراجعه میکنید عموما پزشکان روش جراحی بینی به روش رینوپلاست که همراه با عوارض می باشد را پیشنهاد می کنند . در حالی که اگر بینی شما گوشتی است و مشکلات زیادی ندارد شما می توانید با یک جراحی لیزر و با خطرات کمتری به نتایح مورد نظر خود دست یابید.

در این روش از عمل بینی با لیزر هیچ  اسکار و جای زخمی بر روی صورت تان باقی نخواهد ماند. چرا که موجب زخم های عمیق نمی گردد .در این عمل از بی حسی های موضعی استفاده می شود که بدون هیچ عارضه ای می باشد .بیهوشی هایی که در رینوپلاست استفاده می شود می تواند برای شما خطر ساز باشد و حیات شما را با خطر مواجه سازد .

جالب اینجاست که باید بدانید شما در این جراحی دچار خون ریزی نخواهید شد .در صورتی که در رینوپلاست مقدار زیادی خون ریزی را در حین عمل جراحی و گاه بعد از عمل جراحی تجربه خواهید کرد .در این جراحی تحت هیچ شرایط از تیغ جراحی استفاده نمی شود که یکی از بهترین مزایا در این نوع عمل بینی است .

اگر با لیزر بخواهید بینی خود را خوش فرم و متقارن بسازید نگران درد های بعد از عمل نباشید .چرا که در این روش شما هیچ گونه درد را احساس نخواهید کرد .فقط در زمان عمل بینی با لیزر یک درد خفیف یا یک سوزش سطحی را احساس می کنید .

به یاد داشته باشید این روش نمی تواند تغییراتی در فرم و شکل استخوان و غضروف بینی شما وارد سازد و به طور کل شکل بینی را تغییر دهد .اما برای تغییر در بیماری های گوشتی و ضخیم بسیار مفید و ساده است.

این نوع بینی ها دارای مشخصات زیر می باشند که عبارتند از :

غضروف نازک و ضعیف
پوست ضخیم
منافذ بزرگ قابل دید
پهن بودن بینی بخصوص قسمت نوک آن
ضخامت پرده های داخلی

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر