یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین و شیک ترین برندهای عطر مردانه

عکس, بهترین و شیک ترین برندهای عطر مردانه

عطرهای مردانه جورجیو آرمانی Acqua Di Gio

نوعی عطر است که بیشترین غلظت و ماندگاری را دارد و از نظر غلظت و حجم عطری نیست که خیلی زود مصرف شود و تمام شود. رایحه ای خنک، تند و شیرین دارد که بیشتر بوی طبیعت و غذا می دهد. هنگامی که عطر را روی لباس یا بدن خود اسپری می کنید، بوی پرتقال و اقیانوس و به دنبال آن مریم گلی، رزماری و شمعدانی به مشام می رسد.

عطر مردانه بولگاری Le Gemme Tygar

عطری گران قیمت اما بی نظیر.عطر مردانه بولگاری غلظت و ماندگاری بالایی دارد که رایحه های تند، تلخ و خنک را از خود متصاعد می کند. نت های اولیه گریپ فروت، نت های میانی عنبر اکسان و نت های پایانی به ترتیب از رایحه های چوبی تشکیل شده اند. ساختار رایحه چوب و مرکبات که عطر مردانه بولگاری آن را به گزینه ای جذاب برای مردان شیک پوش در فصول گرم سال تبدیل کرده است.

عطر مردانه کرید مدل Aventus

طبیعت این عطر خنک و تلخ است و برای استفاده در فصل های بهار و تابستان مناسب است. رایحه آن میوه ای و مدیترانه ای است و در نت اولیه با رایحه های پرتقال، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز شروع می شود. رایحه میانی نعناع هندی، گل رز و یاس و همچنین نت پایانی مشک، عنبر، اوکوموس و وانیل.

عطر مردانه دیور مدل Sauvage

دیور Sauvage عطری است با طبیعتی خنک، تلخ و تند که بیشتر بوی طبیعت می دهد.نت اولیه برگاموت یا ترنج، نت میانی جوز هندی، آنیس ستاره ای، فلفل سیچوان و اسطخودوس و در نهایت نت پایانی رایحه‌های وانیل و آمبروکسان را داراست. عطر تابستان دیور Sauvage در فرانسه تهیه و تولید شده است

عطر مردانه هرمس مدل Voyage D’Hermes

بوی تلخی که از Voyage D’Herme به مشام می‌رسد، بیش‌تر به دلیل وجود چوب و چای است. بطری این عطر مناسب تابستان طراحی شیک و خاصی دارد و درِ آن به‌صورت چرخشی باز می‌شود.رایحه‌های اولیه هرمس با گریپ فروت، ادویه و هل شروع می‌شود، با رایحه چای، نت‌های گلی و سبز ادامه پیدا می‌کند و درنهایت با مشک و نت‌های چوبی به پایان می‌رسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر