یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین پروتئین بدنسازی برای لاغرها و چاق ها

عکس, بهترین پروتئین بدنسازی برای لاغرها و چاق ها

اگر در صدد کاهش وزن هستید، باید انواع پودر بدنسازی که دارای غلظت بالایی هستند تهیه نمایید. این نوع مکمل بدنسازی شامل انواع مواد معدنی، کربوهیدارت، چربی و آب است و درواقع دیرتر هم در بدن هضم می شود، به همین علت می تواند به عنوان یک وعده غذایی جایگزین مناسبی باشد. جهت مصرف این پودر بدنسازی می توانید آن را با آب و شکر مخلوط کرده و سپس مصرف کنید. مصرف این مکمل به دلیل آنکه مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کرده و در واقع نقش یک وعده غذایی بسیار کم کالری را ایفا می کند، مانع از گرسنگی شما شده و به کاهش وزن شما بسیار کمک می کند.

اگر قصد شما از مصرف این مکمل بدنسازی تامین انرژی لازم جهت انجام تمرینات ورزشی سنگین و عضله سازی است، پودر بدنسازی ایزوله گزینه مناسبی به شمار می رود چرا که به نسبت سایر انواع مکمل بدنسازی بسیار زودتر هضم شده و در بدن به سرعت به انرژی تبدیل می شود و به همین علت جهت حجیم کردن عضلات بدن هم بسیار مناسب هستند. درواقع عمده مصرف ورزشکاران این نوع پودر بدنسازی است چرا که این نوع بسیار رایج تر بوده و اثر گذاری بسیار بالایی هم دارد.

مشهورترین پروتئین های وی در بازار ایران

پودر وی پروتئین نوتریمد
پروتئین وی ۱۰۰ درصد نوتریمد یکی از مکمل های مناسب و تقویتی خوب بدن بوده که این پروتئین مناسب بدنسازان طراحی شده و از آب پنیر می باشد. که در به بازسای بافت عضلات کمک کرده همچنین موجب ساخت عضلات می شود.

پروتئین وی شارژر تسلا
پروتئین وی شارژر تسلا دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، بسیار خوش طعم،به شما در بازتوانی سریع عضلات و همچنین افزایش حجم عضلات و عملکرد بهتر به هنگام تمرین های سخت کمک می کند.

پروتئین وی گلد ژن استار
پروتئین وی گلد ژن استار با ترکیبی فوق العاده و کیفیت بسیار خوب مناسب استفاده جهت افزایش حجم عضلات بدن بوده که دارای پروتئین وی کنستانتره و هیدرولیز شده می باشد

پودر وی پروتئین فارماتک
مصرف پودر پروتئین وی به میزان کافی به بازسازی بافت عضلانی و بهبود رشد آنها کمک می کند. پروتئین یکی از درشت مغذی هاست که از انواع آمینو اسیدها تشکیل شده و بدن به طور روزانه به این ماده غذایی نیاز دارد. پروتئین ها در مواد غذایی بسیاری وجود دارند. شیر، تخم مرغ، گوشت قرمز، سویا و … از انواع پروتئین ها هستند.

پروتئین ها در تولید آنزیم ها، هورمون ها و سایر مواد شیمیایی، در ساخت و ترمیم عضلات، تشکیل مو و ناخن و در تولید استخوان ها، غضروف، پوست و خون نقش دارند. پروتئین وی (WHEY)، یکی از ۲ نوع پروتئینی است که در شیر وجود دارد. پروتئین شیر از، %۸۰ کازئین و %۲۰ وی (WHEY) تشکیل شده است. برای تهیه مکمل های پروتئین وی (WHEY) از آب پنیر استفاده می شود. برای به دست آوردن یک محصول با خلوص بالا، با روش های مختلف و چندین مرحله فیلتر، مواد اضافی را از ماده اصلی جدا می کنند و در نهایت مقدار کمی مواد افزودنی به آن اضافه می کنند.

پروتئین وی مکس ماسل
پروتئین وی مکس ماسل ساخت آمریکا دارای مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو تهیه شده از ۲۲ گرم پروتئین ، ۵ گرم بی سی دبل ای ، ۳ گرم گلوتامین، این مکمل علاوه بر ساخت و ترمیم عضلات در کمک به بهبود استخوان ها، غضروف، پوست و خون نیز موثر است.مصرف پروتئین پیور وی مکس ماسل به میزان کافی به بازسازی بافت عضلانی و بهبود رشد آنها کمک کرده و به بهبود تسریع فرایند ریکاوری کمک می کند.پودر پیور وی مکس ماسل توانایی بدن را بسیار بالا برده و انرژی را در شما افزایش می دهد تا استقامت بدنی شما در مقابل تمرین های سخت بهبود یابد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر