یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین کرم های درمان سیاهی زیر چشم در جهان

عکس, بهترین کرم های درمان سیاهی زیر چشم در جهان

شاید برای درمان تیرگی های زیر چشم بهترین درمان استفاده از کرم های مخصوص آن باشد . چون شما نمی توانید با تزریق ژل و فیلر این تیرگی ها را محو کنید. در این پست بهترین برندهای کرم های دور چشم برای رفع سیاهی آن در جهان را معرفی می کنیم. این محصولات ایرانی نیستند.

ماسک دور چشم ایمجز مدل مروارید سیاه : پچ مروارید سیاه IMAGES یکی از پرفروش‌ترین محصولات خارجی است که به صورت تخصصی روی نقاط تیره و پف زیر چشم اثر می‌گذارد. مهم‌ترین تاثیر این محصول تقویت خونرسانی به دور چشم است که باعث بهبود اکسیژن رسانی می‌شود.

ماسک زیر چشم ایمیجز مدل جلبک :  این پچ برای پوست معمولی و رفع چین و چروک پوست تولید شده و آبرسانی عمیق دارد. جهت اثرگذاری بهتر ماسک روی پوست دور چشم ابتدا صورت را به خوبی شستشو داده و سپس برای ۵ تا ۲۰ دقیقه ماسک را روی پوست قرار دهید.

ماسک بازسازی دور چشم تالیکا مدل آی دریم : ماسک بازسازی تالیکا مدل آی دریم ترکیب تخصصی و متفاوت این برند برای احیا پوست بسیار ظریف دور چشم است. این محصول حاوی عصاره گیاه شاه بلوط هندی است که به جوانسازی و سفت شدن پوست ناحیه چشم کمک می‌کند.

ماسک دور چشم وان سپرینگ مدل Black Shiny Gold : 

بافت ماسک دور چشم وان سپرینگ ژله‌ای، خنک کننده و آسان مصرف است. در فرمولاسیون این ماسک صورت از یون طلا استفاده شده که علاوه بر اثرات ضد التهابی یک آنتی باکتریال قوی برای استفاده روزمره است.

از این محصول می‌توانید در نواحی مختلف چشم، روی چانه ،پیشانی، دور لب و گونه استفاده کنید و از اثرات روشن کنندگی و نرم کنندگی آن لذت ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر