یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
اخبار

بهترین گوشی موبایل با قیمت مناسب و پایین کدام گوشی است

عکس, بهترین گوشی موبایل با قیمت مناسب و پایین کدام گوشی است
اگر قصد خرید یک گوشی با قیمت مناسب و کیفیت خوب دارید بهترین گزینه نوکیا C1  است که در این پست به بررسی تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت. قیمت این گوشی موبایل در حال حاضر  ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.
نوکیا C1 نمایشگری ۵٫۴۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰×۴۸۰ دارد. این نمایشگر از پنل IPS و شیشه مقاوم در برابر خط و خش استفاده می‌کند. در قسمت دوربین سلفی به جای استفاده از یادگیری ماشینی که نیازمند پردازنده‌ای قدرتمند برای بهبود عکس‌ها در نور کم است، این شرکت از دوربین ۵ مگاپیکسلی در کنار فلش LED استفاده کرده است. دوربین پشتی نیز از همین ترکیب ۵ مگاپیکسلی و فلش یگانه‌ی LED استفاده کرده است.
گارانتی محصول: ۱۸ ماه گارانتی همراه سرویس خاورمیانه
– تعداد سیم کارت: ۲
– قطع سیم کارت: Nano-SIM
– وزن: ۱۵۵ گرم
– ابعاد: ۸.۷×۷۵.۴×۱۵۷.۷ میلی متر
– صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی IPS LCD
– پشتیبانی از کارت حافظه: MicroSD تا ۶۴ گیگابایت
قیمت‌ فوق با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده است.
نوکیا C1 از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز که نام آن ذکر نشده (احتمالا تراشه‌ای از شرکت مدیاتک ) استفاده کرده است. رم این گوشی ۱ گیگابایت است که برای اندروید Go کاملا مناسب است. فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که می‌توان گفت برای این رده از گوشی‌ها سخاوتمندانه است و همچنین می‌توانید با استفاده از کارت حافظه‌ تا سقف ۶۴ گیگابایت به این فضا اضافه کنید.گوشی جدید نوکیا دو سیم کارته است که هر دو سیم کارت آن از ۳G پشتیبانی می‌کنند. استاندارد وای‌فای ۴ (۸۰۲٫۱۱n) در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. در کل برنامه‌های Go در مصرف حداقل داده عالی عمل می‌کنند و با پایین‌تر آمدن سرعت اینترنت شما نیز در بیشتر مواقع بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری این گوشی با پورت microUSB شارژ می‌شود. همچنین این گوشی دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری برای گوش‌ دادن به موسیقی و رادیو FM است. در جعبه‌ی نوکیا C1 راهنما، شارژر و خود گوشی قرار دارند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر