یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

بهترین گوشی ها برای عکاسی قوی ترین دوربین ها

عکس, بهترین گوشی ها برای عکاسی قوی ترین دوربین ها

همه ی ما میدانیم که بهترین کیفیت دوربین برای آیفون ۱۳ پرو است . اگر میخواهید عیر از این گوشی ، گوشی دیگری بخواهید که دوربین بسیار خوبی برای عکاسی داشته باشد با این آموزش همراه شوید.

بهترین گوشی ها پس از آیفون ۱۳ پرو :

سونی Xperia 1 III
سونی تنها انتخابی است برای حرفه‌ای‌های ویدیو و علاقه‌مندان به سینما که می‌خواهند فیلم‌برداری دستی را با گوشی هوشمند خود دریافت کنند. این دوربین می‌تواند فیلمبرداری به سبک سینما انجام دهد.

طرفداران عکاسی سونی همچنین از تمام عناصر آلفا که به رابط کاربری دوربین Xperia راه یافته اند، قدردانی خواهند کرد. اگر می‌خواهید بهترین تجربه سینما را، هم از نظر تولید محتوا و هم از نظر مصرف، تجربه کنید، Xperia ۱ III می‎تواند همان انتخاب درست باشد

گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G
سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G جدیدترین گوشی در خط تولید خود نیست، اما همچنان یک گوشی دوربین فوق العاده خوب است. این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تله فوتو دارد.

وان پلاس ۹ پرو
نتیجه همکاری برجسته بین OnePlus و Hasselblad، OnePlus ۹ Pro دارای طیف کاملی از مشخصات عکاسی فوق العاده از جمله دوربین چهارگانه پشتی قدرتمند با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و لنز تک رنگ ۲ مگاپیکسلی (برای عکس‌های سیاه و سفید بهتر) است.در حالی که سامسونگ گلکسی اس ۲۱ پلاس در صدر بهترین راهنمای خرید دوربین تلفن همراه ما قرار دارد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید وان پلاس ۹ پرو در زمینه زوم اپتیکال، از اس ۲۱ پلاس بهتر عمل می‌کند. OnePlus ۹ Pro همچنین دارای فیلمبرداری ۸K و دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی با عملکرد مناسب است. نفوذ Hasselblad بیشتر در پردازش تصویر و ظاهری تازه برای رابط دوربین، از جمله حالت حرفه‌ای برای گرفتن عکس دستی بهتر، خود را نشان می‌دهد.

گوگل پیکسل ۵
اگر به دنبال یک تلفن دوربین عکاسی با قابلیت عکسبرداری هستید، Google Pixel ۵ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگرچه Google Pixel ۵ ممکن است به روزترین فناوری را نداشته باشد، اما دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی ۲۷ میلی‌متری f/۱.۷ و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض f/۲.۲ در پشت Google Pixel ۵ است.

سامسونگ نوت ۲۰ اولترا
اگر به دنبال یکی از بهترین تلفن‌های دوربین دار برای قابلیت‌های تله فوتو هستید، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌تواند به بهترین شکل ممکن خواسته شما را برآورده کند. نوت ۲۰ اولترا با دوربین سه گانه پشتی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی f/۱.۸، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/۲.۲ فوق عریض و – قطعه مقاومت – دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/۳ با زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر است که برای اولین بار در آوریل ۲۰۲۰ در بازار ظاهر شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر