یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

به این دلایل عروس هلندی شما جیغ می زند

عکس, به این دلایل عروس هلندی شما جیغ می زند

اگر شما در منزل یک عروس هلندی دلبر دارید باید منتظر جیع کشیدنهای زیاد او باشید این جیغ کشیدن می تواند به دلایل ساده ای چون گرسنگی این پرنده باشد. در زیر تمامی دلایل بیقراری عروس هلندی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

جیغ زدن عروس هلندی به علت کم توجهی:

همانطور که اشاره کردیم، عروس هلندی، پرنده ای شاداب با روحیه اجتماعی است. این یعنی در طول روز باید با پرنده خود صحبت کنید و به آن توجه داشته باشید.در صورتی که عروس هلندی در طول روز توجه کافی را از صاحب خود دریافت نکند و صاحب خود را در منزل نبیند، مدام جیغ می‌ کشد و این جیغ زدن، نشان دهنده ی غصه خوردن پرنده می باشد. پس سعی کنید که حتما ارتباط خود را با پرنده حفظ کنید و هرگز برای ساعات طولانی عروس هلندی خود را تنها نگذارید.این پرنده در صورتی که چند ساعت صاحب خود را نبیند و یا با کم توجهی مواجه شود، جیغ خواهد کشید.

اعلام زمان صبح و شب :

برخی از عروس های هلندی در آغاز صبح و آغاز شب جیغ می کشند تا به عبارتی اعلام کنند روز یا شب فرا رسیده است.

جیغ زدن عروس هلندی به علت تمرین برای حرف زدن یا آواز خواندن

در برخی از موارد عروس هلندی نوجوان برای تمرین صحبت کردن یا آواز خواندن اقدام به جیغ زدن می کند. زیرا عروس های هلندی بعد از تولد مدت زمان مشخصی را برای شکل گرفتن حنجره شان باید صبر کنند و تا آن زمان نمی توانند به درستی صحبت کنند.به همین علت برای اینکه تمرین مناسبی داشته باشند، اقدام به جیغ زدن می کنند و شاید یکی از دلایل مهم جیغ کشیدن عروس هلندی همین موضوع باشد‌. اگر عروس هلندی نوجوان و کم سن و سال دارید، باید بدانید که شاید علت اصلی جیغ زدن پرنده شما همین موضوع باشد.عروس های هلندی نوجوان برای شکل گرفتن حنجره خود جهت صحبت کردن و آواز خواندن، جیغ کشیدن را یک راه حل تمرینی می دانند.

جیغ زدن عروس هلندی برای ترس

وقتی که عروس هلندی دچار احساس اضطراب، ترس و استرس شود، ناخودآگاه جیغ می کشد. ممکن است که در طول ساعات شب وقتی که خواب هستید، با صدای جیغ عروس هلندی خود بیدار شوید. باید بدانید که در این موقعیت پرنده شما دچار ترس و اضطراب شده است.گاهی اوقات سر و صدا و آلودگی صوتی زیادی چه از محیط بیرون به داخل منزل و چه در محیط منزل به وجود می‌ آیند که این موارد می توانند ترس و اضطراب عروس هلندی را بیشتر کنند و وقتی که پرنده ی شما با سر و صدا و آلودگی صوتی مواجه شود جیغ می کشد.

ارتباط جیغ زدن عروس هلندی با سر رفتن حوصله

جیغ کشیدن عروس هلندی می تواند به علت سر رفتن حوصله ی پرنده باشد. برای مثال وقتی که مدام از اسباب بازی های قدیمی برای سرگرمی پرنده ی خود استفاده می کنید، باید در انتظار سر رفتن حوصله ی پرنده باشید. زیرا عروس هلندی هرگز دوست ندارد که برای مدت زمان طولانی با اسباب بازی های قدیمی بازی کند. پس باید سعی کنید که امکانات لازم برای سرگرمی پرنده را فراهم کنید تا عروس هلندی شما به بهترین شکل ممکن ساعات خود را در طول روز پشت سر بگذارد و سرگرم شود.

جیغ زدن عروس هلندی به علت کم خوابی

وقتی که عروس هلندی ساعات زیادی از روز را نخوابد و دچار کم خوابی شود، به صورت مداوم جیغ خواهد کشید. میزان خواب مورد نیاز این پرنده بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت است اگر از این میزان کمتر شود باید با جیغ کشیدن مداوم پرنده ی خود کنار بیایید.

جیغ زدن عروس هلندی و گرسنگی

یکی از مهمترین دلایل جیغ کشیدن عروس هلندی می تواند گرسنگی باشد. شما باید در طول روز، چند بار ظرف غذای پرنده را پر کنید تا هرگز عروس هلندی شما با ظرف غذای خالی و احساس گرسنگی مواجه نشود. علاوه بر این سعی کنید غذاهایی که برای پرنده فراهم می کنید تنوع بالایی داشته باشند تا عروس هلندی از خوردن غذا لذت ببرد. جهت خرید غذاهای سالم، سیرکننده و متنوع برای عروس هلندی وبسایت معتبر میل ورم آسیا غذاهای جذابی را برای شما عرضه می کند.این پرنده در صورت احساس گرسنگی جیغ می زند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر