یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تاثیر بمب جلبک اسپیرولینا روی جوان شدن صورت

عکس, تاثیر بمب جلبک اسپیرولینا روی جوان شدن صورت

جلبک اسپیرولینا در واقع همان جلبک سبز یا آبی است که در آب‌های مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می‌کند این جلبک توسط سازمان فضایی آمریکا (ناسا) به عنوان سوپرفود نام گذاری شده و این سازمان در تلاش است تا به وسیلهٔ این جلبک برای فضانوردان جیره‌های غذایی مفید تهیه نماید. بی اغراق می توان گفت قدرتمند ترین راه جوان سازی صورت استفاده از جلبک اسپیرولینا می باشد.

جلبک اسپیرولینا برای پوست : (Spirulina)

با توجه به بتاکاروتن موجود در خود به راحتی مشکل خشکی و شکنندگی پوست صورت شما را حل می‌کند. مصرف خوراکی این نوع جلبک دریایی یا استفاده از پودر این نوع جلبک برای تهیه ماسک صورت می‌تواند به شفاف‌سازی پوست شما کمک شایانی کند. با توجه به مواد آلی و معدنی و ویتامین‌هایی که داخل این نوع جلبک‌ها موجود می‌باشد :

با مصرف آن دیگر خبری از شکنندگی و خشکی شدید پوستی نیست.

میزان رطوبت پوست شما افزایش میابد و به اصطلاح پوست صورتتان با استفاده از ماسک‌ها یا قرص‌های جلبک اسپیرولینا هیدراته خواهد شد.

تریپتوفان یکی دیگر از موادی معدنی و آلی موجود در این نوع جلبک میباشد، به شما این امکان را خواهد داد بعد از سپری کردن یک دوره مصرف قرص پوست صورت شما زیبا شود.

پودر جلبک اسپیرولینا جوانی، شادابی و طراوت پوست شما را تامین میکند ، تریپتوفان‌های موجود در این نوع جلبک در بدن به ویتامین A تبدیل میشود.همین امر علاوه بر حس زیبایی، جوانی و شادابی که به پوست شما می‌دهد باعث می‌شود تا پوستی درخشان، صاف و شفاف‌تر از قبل داشته باشید.

سایر خواص این جلبک خوشرنگ:

مصرف به اندازه و معین از این نوع جلبک‌های خوراکی می‌تواند تا حد قابل توجهی از بروز بیماری‌هایی نظیر آنفولانزا، سرماخوردگی، سردرد و …. جلوگیری کند.

جلبک دریایی اسپیرولینا دارای پروتئین و فیبر بالایی می‌باشد ، همین امر باعث می‌شود تا فرد با مصرف مقدار معینی از قرص یا پودر جلبک اسپیرولینا احساس گرسنگی اش به طور کامل رفع شود.و به همین منظور بسیاری از افرادی که به دنبال کاهش وزن و سایز خود هستند روزانه مقدار مشخصی از قرص یا پودر این نوع جلبک یا جلبک‌های دریایی دیگر استفاده می‌کنند.

پلی ساکارید‌های موجود در جلبک دریایی اسپیرولینا به شما این امکان را خواهد داد تا قند خون خود را با مصرف منظم و مداوم قرص یا پودر این نوع جلبک‌های مهم و ارزشمند تنظیم و کنترل کنید. این امر از نظر پزشکان و متخصصین بسیار ارزشمند بوده و به بسیاری از افرادی که دچار بیماری‌هایی نظیر دیابت هستند پیشنهاد می‌شود تا این نوع جلبک‌های دریایی خوراکی را در برنامه غذایی خود جای دهند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر