یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تاثیر روغن آووکادو روی توقف ریزش موها

عکس, تاثیر روغن آووکادو روی توقف ریزش موها

یکی از بهترین روغن هایی که منجر به تحریک فولیکول مو می شود و مو هایی پرپشت را برای شما به وجود می آورد روغن آووکادو است. این روغن سرشار از ویتامین های مورد نیاز برای تقویت موهاست. نتی اکسیدان ها و چربی های سالم به وفور در آن یافت میشود . این روغن به دلیل داشتن اسید اولیک به عمق مو نفوذ می کند و و به خوبی آن را آب رسانی می نماید .

روغن آووکادو یک آبرسان طبیعی و قدرتمند برای مو است که می تواند مشکل خشکی موها ، دوشاخه شده یا موخوره ، مشکل خارش سر را کاملا بر طرف کند.

روغن آووکادو قادر است به سادگی کار تقویت و ترمیم ساقه ی موی آسیب دیده را انجام دهد.

کاهش شوره و پوسته سر از دیگر خواص جادویی این روغن است.

هم چنین شما می توانید برای محافظت از مو در مقابل اشعه فرا بنفش از روغن آووکادو  استفاده کنید.

مردان از روغن آووکادو به منظور تقویت رشد ریش و سبیل می توانند استفاده کنند .

نحوه استفاده از روغن آووکادو برای مو

برای تقویت گردش خون، مرطوب کردن پوست سر، تقویت ریشه ها و افزایش رشد مو، روغن خالص آووکادو را روی پوست سر و شقیقه های خود، ماساژ دهید.
از ماسک آووکادو برای مو استفاده کنید. به این صورت که از روغن آووکادو به عنوان حامل اسانس‌های روغنی استفاده کنید و چند قطره اسانس اسطوخودوس ، روغن درخت چای یا اسانس روغنی مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید.

روغن آووکادو را به عنوان یک عامل باز کننده گره، بر روی گره های مو یا تمام موهای خود بمالید. این روغن می تواند جایگزین مناسبی برای نرم کننده مو باشد.

کل موهایتان یا انتهای آن را به روغن آووکادو آغشته کنید تا رطوبت آن حفظ و از شکستن آن جلوگیری شود.
می توانید مقدار کمی روغن آووکادو را به هر محصول مراقبت از مویی که از فروشگاه خریداری کرده اید اضافه کنید!
محصولات مراقبت از مویی را که شامل روغن آووکادو (به عنوان یکی از مواد موثره طبیعی آن) است مانند این ماسک رطوبت رسان را خریداری کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای فراهم کردن و استفاده از این روغن است

این روغن را هم میل کنید و هم به موهای خود بزنید. میتوانید روی سالادهای خود از این روغن خوش طعم ریخته و میل کنید.

روغن آووکادو برای مو نسبت به روغن های دیگر سبک تر است. این بدان معنی است که می توانید روغن آووکادو را، روی پوست سر و کل موهای خود بمالید؛ بدون اینکه نگران جمع شدن باقی مانده آن روی پوست سر، سنگین شدن موهایتان یا مسدود شدن منافذ باشید.

همچنین این روغن برای افرادی که موهایی با تخلخل و تراکم متوسط دارند، گزینه مطلوبی ست؛ این در حالیست که استفاده از آن می تواند برای موهایی با تخلخل و تراکم بالا (موهای پر) نیز انتخاب خوبی باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر