یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تاثیر زنجبیل و هل و دارچین روی فشار بالا

عکس, تاثیر زنجبیل و هل و دارچین روی فشار بالا

در صورتی که مبتلا به فشار خون بالا هستید این ادویه ها یا خوراکی ها را در برنامه روزانه ی خود جای دهید. ( در کنار خوراکی های زیر مصرف جوانه گندم ، کباب چنجه بدون چربی به میزان ۱۰۰ گرک با گوشت گوساله ، کنجد نیز بسیار برای درمان مهم است )

دارچین:قرن‌هاست که از این گیاه خوش‌عطر در طب سنتی برای درمان بیماری‌های قلبی از جمله فشارخون بالا استفاده می‌شود. در حالی که هنوز به طور کامل درک نشده است که دارچین چگونه فشار خون را کاهش می دهد، تحقیقات روی حیوانات نشان می‌دهد که این ادویه به گشاد و شل شدن عروق خونی کمک کند.مروری بر ۹ مطالعه‌ای که شامل ۶۴۱ شرکت‌کننده بود، نشان داد که مصرف دارچین، فشارخون سیستولیک و دیاستولیک را به ترتیب ​​۲/۶ میلی‌متر جیوه و ۹/۳ میلی‌متر جیوه کاهش می‌دهد. این اثر زمانی قوی‌تر شد که شرکت‌کنندگان در طول ۱۲ هفته به‌طور مداوم دارچین مصرف کردند.

هل: هل ادویه‌ای شیرین که دارای آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است و به کاهش فشار خون کمک می‌کند. یک مطالعه‌ی ۱۲ هفته‌ای روی ۲۰ نفر که دچار فشار خون بالا بودند به این نتیجه رسید که مصرف ۳ گرم پودر هل در روز به‌طور قابل‌توجهی فشار خون را کاهش می‌دهد و آن را به محدوده‌ی نرمال نزدیک می‌کند.

زنجبیل:قرن‌هاست که مردم برای بهبود جریان خون، سطح کلسترول و فشار خون از زنجبیل استفاده می‌کنند. یک مطالعه روی بیش از ۴ هزار نفر به این نتیجه رسید کسانی که بیشترین میزان زنجبیل (۲ تا ۴ گرم در روز) را مصرف کردند، کمتر در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا قرار گرفتند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر